Mitä ajattelisit miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ruokapöydässä, en ehtinyt nähdä tilannetta, vaikka istuin vastapäätä pöytää.
Mies yhtäkkiä alkaa pitelemään ylähuultaan, kysyin että mitä tapahtui, sanoi että poika 6v. löi nyrkillä (poika istui isänsä vieressä), mies juoksi vessaan ja kuulin kun muka syljeksi siellä. Poika väittää että "vain" huitaisi, että ei ole ainakaan lujaa lyönyt.

Mies tuli sitten vessasta, kysyin että tuliko verta, menikö hammas läpi huulen.
Mies siihen että verta tuli jonkunmatkaa, pyysin sitten näyttämään, kun täytyyhän siitä joku jälki olla jos kerran noin paljon verta tuli...mies ei suostunut näyttämään.

Mulla vähän epäilykset heräs valehtelusta tai liiottelusta, pojalla ja miehellä ollut viimeaikoina muutenkin huonot välit ja olen miestä varoittanut pojan kohtelusta (mm. nimittelee tätä) olen sanonut että jos ei lopu, niin otan eron.

Yrittääkö se nyt tällasilla mustamaalata poikaa.

Valehtelu on miehelle tuttua puuhaa.

ei jumalauta miten lapsellinen mies,jos tollasta mustamaalaus mielessä harrastaa.
joo,en todellakaan vois kuvitella kattelevani ees sellasta ihmistä joka tuollaseen alentuis millään lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Aika lapsellista jos valehtelee, mutta 6 v lapsen ei kuulu edes huitaista saati lyödä ruokapöydässä tai muuallakaan.

Pojalla on adhd epäily, kehityshäiriö ym. Ei siis aina mahda käytökselleen mitään, miehen on vaikea hyväksyä pojan sairautta ja haukkuu poikaa päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pojalla on adhd epäily, kehityshäiriö ym. Ei siis aina mahda käytökselleen mitään, miehen on vaikea hyväksyä pojan sairautta ja haukkuu poikaa päivittäin.

Ei sitä käytöstä siltikään saa hyväksyä.

Vaan eipä miehen kiukuttelu mikään ratkaisu ole, saatikka lapsen haukkuminen. Jos miehen voimavarat ei riitä olemaan pojalle kunnollinen, tukea antava vanhempi, niin ehkä olisi parempi jos mies olisi eri osoitteessa.

Jos mun mies haukkuisi lapsia päivittäin, niin taatusti jäisi yksinään kun minä & muksut mentäisiin muualle asumaan.

Sympatiat on sun ja pojan puolella siis.

ajattelisin että jo riittää. en haluaisi olla tekemisissä noin nolon äijän kanssa. ikinä. jos ei lapsen kanssa pärjää niin ei se sitten minunkaan kanssa pidemmällä aikavälillä tule pärjäämään. ja mun lasten kanssa ei lähdetä kilpasille.

Poika ei ole ennen lyönyt vaikka temperamenttinen onkin, siksi olin hämilläni tästä välikohtauksesta.
Lääkityskokeilu ollaan aloittamassa, toivottavasti tilanne rauhoittuu. Jos mies ei kaikesta huolimatta lopeta, sitten se on eron paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Aika lapsellista jos valehtelee, mutta 6 v lapsen ei kuulu edes huitaista saati lyödä ruokapöydässä tai muuallakaan.

Kiva mies sulla...ei varmaan ainakaan auta pojan tilaa yhtään, jos joku päivä saa haukkuja :(

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
No osaako poikasi valehdella?

Jos lapsesi ei normaalisti valehtele/huomaat jos valehtelee niin uskoisin lasta.
Ja ukon laittasin koville |O

Ei poika valehtele, joskus yrittää vierittää syyn pikkuveljensä niskoille kun on kyse lelujen sotkemisesta, mutta silloinkin yleensä ilmeestä näkee jos valehtelee.

No osaako poikasi valehdella?

Jos lapsesi ei normaalisti valehtele/huomaat jos valehtelee niin uskoisin lasta.
Ja ukon laittasin koville |O

Ei poika valehtele, joskus yrittää vierittää syyn pikkuveljensä niskoille kun on kyse lelujen sotkemisesta, mutta silloinkin yleensä ilmeestä näkee jos valehtelee.

Taitaa sulla ja miehellä olla vakavan keskustelun paikka. Mä en jäisi saman katon alle missä toinen vanhempi lyttää lapsensa itsetunnon.

Yhteistyössä