Mitä ajattelisit tästä? (mies ja sivuhistoria)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Taustaa: Mies on pettänyt aiemmin netissä, ensin chatailemalla sitten vaihtanut sähköpostisoitteet, viestit on olleet seksi ja hellyyttelypainotteisia. Mies oli myös valehdellut tälle naiselle ummet ja lammet itsestään ja siitä kuinka hän oli muka tullut petetyksi ja saanut minut rysän päältä kiinni...tämä kaikki siksi että tämä nainen oli juuri tullut petetyksi. Voitte kuvitella kun otin tähän naiseen yhteyttä ja kerroin totuuden...ei ollut ilahtunut ei ja haukkui mieheni alimpaan helvettiin ja kertoi minulle kuinka mun mies oli yrittänyt useampaakin naista chatissa liehitellä ja oli kertonut itsestään valheita siellä. Kehotti minua myös heti jättämään mieheni, mitä mä en kuitenkan tehnyt, koska ajattelin että pitkä suhde ja lapset...annan vielä yhden mahdollisuuden.

Nyt kuitenkin olen silloin tällöin huomannut että mies poistaa sivuhistorian ennenkuin tulee töistä kotiin, sillä siis oma läppäri mukana...mm. eilen vahingossa huomasin että oli poistettu ja kun kysyin asiasta, mitenkään syyttelemättä, niin mies sekosi ihan täysin ja alkoi huutaa että jaaha epäiletkö taas ja mä en siis todellakaan kyttää sen tekemisiä ja tuokin sattui vahingossa silmään kun etsin yhtä keskustelua.

Paasasi varmaan tunnin siitä asiasta vaikka olin jo sanonut että annetaan olla, hän kuulemma otti tuon loukkauksena ja kun sitten vertasin aiempaan pettämiskertaan että on varmaan ihan ymmärrettävää että tuollanen pistää miettimään niin hänen mielestään kuulemma ei ole ymmärrettävää, että eihän se pettäminen ollut kuin pikkujuttu, no voitte kuvitella että tästä loukkaannuin minä, noinko se ajattelee, ettei se ollut mitään...eli koska tahansa voi tehdä sen uudelleen jos huvittaa.

No nyt askarruttaa puhuuko mies tällä kertaa totta. Viime kerralla veti ihan samanlaiset näytökset ja haukkui minut vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi ja kuinkas ollakaan sain sen rysänpäältä kiinni kun netissä kirjoitteli ja lämähti joku seksiviesti siihen ruutuun.

Osaa siis näytellä ja miehessä myös muita narsistisia piirteitä.

Seuraavasta lentää pihalle...

no vaikea sanoa todennäköisesti tuo suuttumus vain vahvistaisi epäilyjäni! etenkin jos sä sanoit alkuun ihan nätisti ja mies veti kilarit. mutta toki voi olla että miestä oikeasti suututtaa se että et luota häneen! kokemukseni mukaan jotkut miehet ovat niin typeriä että kuvittelevat voivansa valehdella ja edelleeenkin luotto säilyy 100% sittten ollaan niin uhria niin uhria!

[QUOTE="minttu";28719173]no vaikea sanoa todennäköisesti tuo suuttumus vain vahvistaisi epäilyjäni! etenkin jos sä sanoit alkuun ihan nätisti ja mies veti kilarit. mutta toki voi olla että miestä oikeasti suututtaa se että et luota häneen! kokemukseni mukaan jotkut miehet ovat niin typeriä että kuvittelevat voivansa valehdella ja edelleeenkin luotto säilyy 100% sittten ollaan niin uhria niin uhria![/QUOTE]

Olen kyllä sanonut miehelle silloin pettämisen aikoihin ja eilenkin että luottamus tuskin koskaan palaa, mutta hän olettaa sen jo palanneen ja vähätteee koko asiaa...mikä tuntuu entistä pahemmalta. Kysyinkin eilen että miksi suuttui niin paljon, jos ei kerran ole mitään salattavaa, mutta vaikuttikin todella hermostuneelta heti alusta alkaen, aivan kuin olisi säikähtänyt sitä että olen päässyt jäljille, kun hän kuvitteli olevansa huolellinen peittelyissään.

Eilen vielä testasin eikä se sivuhistoria poistu sieltä vaikka sammuttaisi koneen, poistuuko se jos tekee esim. cc-cleanerin...joku puhdistusohjelma, joka tekee koneen vähän nopeammaksi?

Joka tapauksessa...miehen voimakas reaktio sai minut epäilemään enemmän, mutta en viitsi asiasta enää kysyä kun siitä nousee hirveä riita. Jos vain muulla tapaa pitäisin silmät auki, vaikeetahan se on kun se voi ihan rauhassa touhuta töissä mitä haluaa (siis siellä netissä) Hommiakin on niin vähän että sillä on aina luppoaikaa.

Lisäksi se avasi jonkun uuden sähköpostin vähän aikaa sitten, kuulemma oli pakko, jotta voi käyttää nettiä kännykässä...miksei siihen kelvannut vanha?

Mulla on siis salasana siihen vanhaan, antoi sen silloin viimeksi kun jäi pettämisestä kiinni, nyt on kuitenkin avannut salaisen sähköpostin.

Mulla ei ole tapana urkkia, mutta kerran kokeneena, en halua tulla enää kusetetuksi...mulla on ollut kurjaa elämässä muutenkin, en halua että mies tekee siitä vielä kurjempaa.

[QUOTE="vieras";28719187]Koneen asetuksisa voi olla, että sivuhistoria yms poistetaan aina selaimen sammutuksen yhteydessä. Itse asiassa se jopa suositeltavaa tietoturvasyistä.[/QUOTE]

Testasin eilen, eikä poistanut ainakaan minun selaamiani tietoja. Tarkoituksella testasin, ennenkuin kysyn asiasta mieheltä.

ap

[QUOTE="vieras";28719187]Koneen asetuksisa voi olla, että sivuhistoria yms poistetaan aina selaimen sammutuksen yhteydessä. Itse asiassa se jopa suositeltavaa tietoturvasyistä.[/QUOTE]
Mulla on työläppärissäni juuri noin.

Niin ja se nukkui yönsä sohvalla ja pitää nyt mykkäkoulua. Ja kaikki tämä siksi että kysyin miksi sivuhistoria oli kadonnut ja vieläpä aika salamyhkäisesti kysyin, niin että ei ottaisi sitä syyttelynä. Mutta tilanne räjähti ihan täysin. Nyt minä olen se syyllinen vaikka itse on kaiken päälle vielä vähätellyt petostaan.

[QUOTE="anne";28719247]Lasten takia en eroaisi.[/QUOTE]

No ekan kerran jälkeen jatkoin lasten vuoksi mutta jos toisen kerran jää kiinni, kyllä se sitten on ero...ei munkaan kaikkea tarvitse sietää.

Mä tiedän ap sun tunteet... vuosi sitten meillä oli vakava kriisi samansuuntaisten asioiden vuoksi. Mua sanottiin vainoharhaiseksi ja ehkä olinkin jo koska mies jäi kiinni toistamiseen sopimattomuuksista. Olin ite ihan hajalla. Tästä aikaa vuosia ja sanoisin että meidän suhde syveni ja parani niiden tapahtumien jälkeen ja mies tajusi todella mitä oli tehnyt. Ei halua enää mua sillä tavalla satuttaa ja uskon sen. Se oli järkyttävän raastavaa aikaa mulle.... voimia ap ja koittakaa ny jotenki selvitellä asiaa. En ois heti eroamassa vaan selvittäisin ja katsoisin tilanteen kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja äitivm79;28719311:
Mä tiedän ap sun tunteet... vuosi sitten meillä oli vakava kriisi samansuuntaisten asioiden vuoksi. Mua sanottiin vainoharhaiseksi ja ehkä olinkin jo koska mies jäi kiinni toistamiseen sopimattomuuksista. Olin ite ihan hajalla. Tästä aikaa vuosia ja sanoisin että meidän suhde syveni ja parani niiden tapahtumien jälkeen ja mies tajusi todella mitä oli tehnyt. Ei halua enää mua sillä tavalla satuttaa ja uskon sen. Se oli järkyttävän raastavaa aikaa mulle.... voimia ap ja koittakaa ny jotenki selvitellä asiaa. En ois heti eroamassa vaan selvittäisin ja katsoisin tilanteen kunnolla.

Siis ei vuosi sitten vaan vuosia sitten! Aikaa tästä jo noin 5 vuotta ja elämä on meillä mallillaan ja rakkauttaa riittää. =)

Meillä ukko kävi kuiskailemassa hävyttömyyksiä alakerran yh-lumpun postiluukusta. Oli joku naapuri nähnyt että olisi työntänyt siitintäkin luukkuun. Annoin anteeksi ja lupasi lopettaa. Eräs päivä suuttui kun kysyin miksi kalsaripyykissä oli postiluukkuun tarkoitettuja irtokirjaimia. Itken epäilystä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Itkevä kohtalotoveri;28720151:
Meillä ukko kävi kuiskailemassa hävyttömyyksiä alakerran yh-lumpun postiluukusta. Oli joku naapuri nähnyt että olisi työntänyt siitintäkin luukkuun. Annoin anteeksi ja lupasi lopettaa. Eräs päivä suuttui kun kysyin miksi kalsaripyykissä oli postiluukkuun tarkoitettuja irtokirjaimia. Itken epäilystä :(

:laugh: