Mitä ajattelisitte, jos teidän miehenne tekisi näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tired
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tired

Vieras
Mies sanoi eilen illalla, että josko sitä huomenna kerrankin tekisi vain normaalipäivän, eli ei jäisi ylitöihin niinkuin nykyään oikeastaan aina tekee... No, mä kerkesin jo ilahtua, kun lapsetkin on kipeenä, ja sanoinkin sen hänelle.Olisi pitänyt tulla siis 3 aikaan kotiin, kun seitsemäksi menee.

No, soitin vähän ennen viittä, että missä on kun ei näy, oli kavereiden kanssa pelaamassa jalkapalloa. Ihmettelin, että miksei ilmoittanut, vaikka oli ollut puhe tulla iltapäivällä kotiin.. Sanoi, ettei ole rahaa tulla kotiin, vaikka juuri eilen illala siirsin sen verran, ettei tänäänkin tarvitse tankata... Sanoi ettei tankannut kaikkea, koska piti jäädä syömiseenkin. Sanoi odottavansa, että työnantaja laittaa rahaa. Mä sanoin et mä laitan, et tule vaan kotiin sieltä. Menin sitten laittamaan hälle rahaa, ja huomasin, että oli itse siirtänyt aamulla tililleen sen verran, että voi käydä syömässä.. Mihin ne eilen tankkiin tarkoitetut rahat sit menivät??

No, siirsin silti ja soitin miehelle.. Kysyin, että mihin ne rahat menivät, kun oli näköjään ilman mun lupaa käynyt mun tilitä aamulla siirtämässä omalleen.. Ei vastannut mitään, löi luuurin kiinni ja pani puhelimen kiinni, nyt olen välillä aina yrittänyt soittaa mut puhelin edelleen kiinni.

Lapset sairaana ja pitäis apteekkiiinkin päästä lääkevarastoa lisäämään, mut ei pääse kun ei tuu kotiin, en viitsi alkaa nuita raahaamaan mukaan, kun pitäisi kävelemällä mennä monta kilometriä, kun se auto on miehellä.

Mä oon niin väsynyt tähän.

MIestä taitaa nöyryyttää tilanne, jossa sulla on tilillä rahaa ja hänellä ei. Kaiken lisäksi joutuu vielä sinulle selittelemään, minne rahaa on käyttänyt. Ei kestä moni mies sellasta. Tyhmää, mutta niin se vaan on.

• Tykkää
Reactions: aspartaami
Ero on harkinnassa jatkuvien valehtelujen, luottamuksen pettämisten ja kaikennäköisten tempausten takia.. En tiedä miten aikuinen ihminen voikin olla niin lapsellinen ja itsekäs, vaikka aina vakuuttaa muuttuvansa.

En halua sua nyt tällä lisää masentaa, mutta mun mielestä sun miehelläs saattaa olla toinen nainen. Ystävän mies teki kans jatkuvasti ylitöitä, oli pelejä ja muuta. Rahaa kului oudosti ja selityksiä kun pyysi, niin aina mies oli saanu raivarin. Sitten ystäväni löysi muutaman ravintolakuitin miehen takin taskusta ja autosta. Ravintolalasku oli kahden ihmisen syömisistä. Mies lopulta myönsi, että hän on käynyt työkaverin (nainen) kanssa muutaman kerran syömässä ja jopa tämän naisen asunnolla katselemassa lomamatkakuvia.. Edelleen ystäväni koittaa saada pysymään perhettä koossa, vaikkakin tietää, että miehen kiinnostus on jossain aivan muualla :/

Miten miehellä, joka on töissä 'aina', ei ole rahaa tilillään sen vertaa että kotiin pääsisi?
Ylitöissä vaiko "ylitöissä"...

Jos ja kun tuollainen on toistuvaa, niin eiköhän nainen vähemmällä pääsisi jos olisi perheensä ainoa aikuinen myös virallisesti.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
MIestä taitaa nöyryyttää tilanne, jossa sulla on tilillä rahaa ja hänellä ei. Kaiken lisäksi joutuu vielä sinulle selittelemään, minne rahaa on käyttänyt. Ei kestä moni mies sellasta. Tyhmää, mutta niin se vaan on.

Eihän se joutuiskaan selittelemään, mutta kun mun rahoja käyttelee miten sattuu, vaikka on pyytänyt laittamaan sen verran että tällekin päivää on riittänvästi bensaa, ja mä laitoin. Ymmärrän ettei kestä, mutta kai mulla on silti oikeus tietää, mihin ne oikeen meni, kun ei ole varaa edes kotiin tulla.

no olettais noin paljo töitä tekevällä miehellä olla tili lyönnissä sulle asti! et sä vielä siirtelet sille vaikka päivät läpeensä asuu työmaalla.... no tuo välinpitämättömyys ja itsekkyys kyl kuulostaa siltä et herätys ois aika tehdä, oppinut siihen et vaimo hoitaa kaiken eikä hänen tarvi tikkua ristiin laittaa ja siksi kehtaa kertomatta hävitä pelaamaan kavereiden kanssa ja vielä varastaa sulta rahatkin siihen :D ois kyl elareiden maksaja tollanen isä :D

En halua sua nyt tällä lisää masentaa, mutta mun mielestä sun miehelläs saattaa olla toinen nainen. Ystävän mies teki kans jatkuvasti ylitöitä, oli pelejä ja muuta. Rahaa kului oudosti ja selityksiä kun pyysi, niin aina mies oli saanu raivarin. Sitten ystäväni löysi muutaman ravintolakuitin miehen takin taskusta ja autosta. Ravintolalasku oli kahden ihmisen syömisistä. Mies lopulta myönsi, että hän on käynyt työkaverin (nainen) kanssa muutaman kerran syömässä ja jopa tämän naisen asunnolla katselemassa lomamatkakuvia.. Edelleen ystäväni koittaa saada pysymään perhettä koossa, vaikkakin tietää, että miehen kiinnostus on jossain aivan muualla :/

En mä tiedä.. Mä en enää tiedä mihin uskoa.

[QUOTE="aapee";24573114]Ero on harkinnassa jatkuvien valehtelujen, luottamuksen pettämisten ja kaikennäköisten tempausten takia.. En tiedä miten aikuinen ihminen voikin olla niin lapsellinen ja itsekäs, vaikka aina vakuuttaa muuttuvansa.[/QUOTE]

Eivät ihmiset muutu - ei noin paljoa. Ei kannata haaveilla sellaisesta vaan tekee oman ratkaisunsa.

Miten miehellä, joka on töissä 'aina', ei ole rahaa tilillään sen vertaa että kotiin pääsisi?
Ylitöissä vaiko "ylitöissä"...

Jos ja kun tuollainen on toistuvaa, niin eiköhän nainen vähemmällä pääsisi jos olisi perheensä ainoa aikuinen myös virallisesti.

Mä en tiedä mihin sen rahat aina menee.. En todellakaan tiedä... Mä en tiedä miks vielä roikun tuossa, lasten takia kai..

[QUOTE="aapee";24573156]En mä tiedä.. Mä en enää tiedä mihin uskoa.[/QUOTE]

Oletko koittanut, että kysyt häneltä, että mitä mieltä hän on jos lähtisitte erilleen asumaan? Mitä hän siihen sanoo?

Ajattelisin, että miehen pitää vihdoin vaihtaa työpaikkaa, jossa tehdään töitä normaalit tuntimäärät ja ennenkaikkea kannattaisi hankkia työpaikka, josta myös maksetaan palkkaa.

Ajattelisin, että mies on idiootti ja minä olisin valinnut idiootin puolisokseni.

Ajattelisin, että mies ei osaa hoitaa raha-asioitaan.

Ajattelisin, että minun pitää hankkia työpaikka ja oma tili ja hoitaa itse omat ja lasteni asiat.

Joo, niin kai se on että on parempi erota. Ei tässä oo enää mitään järkeä. Nyt mun täytyy mennä hoitamaan nuita lapsia, kun tarviivat mua nyt.

Kiitti kun sain purkaa!

[QUOTE="aapee";24573177]Mä en tiedä mihin sen rahat aina menee.. En todellakaan tiedä... Mä en tiedä miks vielä roikun tuossa, lasten takia kai..[/QUOTE]
Halaus sulle :hug:. Ei lähtö ihan helppoa ole, kun on yhteisiä lapsia.

Mä voin arvata minne rahat menee. Ne menee kavereiden kestitsemiseen, vieraisiin naisiin tai rahapeleihin.

Ihmeellistä rahasiirtelytouhua - aivan omituista. Vaimo siirtää miehelle rahaa päivittäin sen verran että mies pääsee kotiin? Jos ei vaimo siirrä, työnantaja siirtää? Jos mies haluaa ostaa lakun, vaimo tai työnantaja siirtää lakurahaa?

Aikuiselle työsskäyvälle ihmiselle? Aikuisella työssäkäyvällä ihmisellä on rahaa tehdä mitä lystää, kunhan nyt ei mitään ihmeellisiä tee. Ainakin rahaa on niin paljon, että menee töihin ja töistä kotiin miten päin tahansa.

Jos ei huvita olla perheen kanssa edes rahaa siirtämällä, niin sitten täytyy etsiä muita huvituksia.

[QUOTE="aapee";24573208]Ei halua sitä, haluaa että yritetään jatkaa ja lupaa parantaa tapansa. Mutta ei ole todellakaan tehnyt niin.[/QUOTE]

No siinä tapauksessa laitat miehelle kunnon säännöt. Ylityöt loppu nyt, rahaa pitää jäädä säästöön, lapsille ja sinulle enemmän aikaa, kaverit/pelit/omat menot vähemmälle jne. Annat miehelle mahdollisuuden, mutta jos ei mitään muutosta tule, niin sitten teet lopun tuosta sinun kiusaamisesta.

Jaksuja!

Alkuperäinen kirjoittaja nohöh;24573249:
Ihmeellistä rahasiirtelytouhua - aivan omituista. Vaimo siirtää miehelle rahaa päivittäin sen verran että mies pääsee kotiin? Jos ei vaimo siirrä, työnantaja siirtää? Jos mies haluaa ostaa lakun, vaimo tai työnantaja siirtää lakurahaa?

Aikuiselle työsskäyvälle ihmiselle? Aikuisella työssäkäyvällä ihmisellä on rahaa tehdä mitä lystää, kunhan nyt ei mitään ihmeellisiä tee. Ainakin rahaa on niin paljon, että menee töihin ja töistä kotiin miten päin tahansa.

Jos ei huvita olla perheen kanssa edes rahaa siirtämällä, niin sitten täytyy etsiä muita huvituksia.

vähän samoja ajatuksia tuli mullekin mieleen....

Ja kyllähän tuosta sen kuvan saa, ettei miestä huvita tulla kotiin. Eikä häntä pahemmin kiinnosta vaimon jaksaminen tai lasten terveys ja hyvinvointi.

Kuulostaa patologiselta valehtelijalta. Elänyt sellaisen kanssa ja aina löytyy selittelyjä ja erinäisiä tapoja vältellä asioita. Ei mitään uutta auringon alla...

Lisään vielä, että tyypillistä tuo "olen muuttunut mies" ja "parannan tapani" -virsi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä