A
anopitonko?
Vieras
mies lähti juuri vanhempiensa luokse viemään joululahjaa. Mua ei edes pyydetty mukaan. Olen käynyt siellä pari kertaa kolmevuotisen seurustelumme aikana. Häissä näimme viimeksi vuosi sitten. mua ei ikinä pyydetä käymään, eikä he käy meillä. Kerran käyneet, eivät silloinkaan puhuneet mulle juuri mitään, soittivat jälkeenpäin miehelleni ja kysyivät eläimien nimiä yms, mitä varmasti olisi voinut kysyä minun läsnäollessakin.
Mua salaa jotenkin loukkaa se, että mua ei ole otettu perheeseen. Mun mies on hirveän tärkeä mun perheelle ja joulukin ollaan aina vietetty mun vanhempien luona.
meillä ei vielä ole lapsia.. en sitten tulevaisuudessa tiedä että viitsinkö antaa lapsia koskaan sinne mukaan, koska en tunne niitä ihmisiä enkä tiedä miten reissu siellä sujuisi, asuvat 100 kilometrin päässä..
Mua salaa jotenkin loukkaa se, että mua ei ole otettu perheeseen. Mun mies on hirveän tärkeä mun perheelle ja joulukin ollaan aina vietetty mun vanhempien luona.
meillä ei vielä ole lapsia.. en sitten tulevaisuudessa tiedä että viitsinkö antaa lapsia koskaan sinne mukaan, koska en tunne niitä ihmisiä enkä tiedä miten reissu siellä sujuisi, asuvat 100 kilometrin päässä..