Mitä alatte tekemään, kun on hyvä mieli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Owl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Owl

Jäsen
11.05.2013
541
0
16
Raikas ilma tulee sisälle avonaisista ikkunoista, kasvoilla naamio, pesukone käy, on hiljaista, ajattelin jatkaa palapeliä pojan kanssa.

Eilen oli karmea vitutus, ei mitään syytä ja sitten alitajuisesti lähdin hakemaan syitä, noh, pakkohan se oli myöntää, ettei niitä löytynyt:)Mutta on se karmeaa se, kun vituttaa ihan ilman syytä.Kaupassa näimme tiuskivan pariskunnan ja se, että mieheni tajusi tokaista tähän, että:" Ei nyt ihan noin paljon kiukuta." , sai hieman hymyn suupieliin.

Nyt osaa tosiaan nauttia enemmän, kun eilinen oli niin kettu olo.

Mitä alatte tekemään, kun fiilis on hyvä?Onko teillä jokin tietty juttu esim.kutominen yleensä aina se mitä alkaa tekemään?Vai mitä milloinkin huvittaa?

En mä välttämättä lähde tekemällä tekemään niin mitään. Ehkä lähinnä siinä onnellisuuden oikein kolahtaessa hiljennän sitä omaa tahtiani ja elämääni, aukaisen silmäni ja korvani ja sydämeni oikeasti huomaamaan juuri sen nimenomaisen hetken ja tuntemukseni kauneuden :heart:.

Ihan vain siis olen, hengitän yhteistä ilmaa rakkaitteni kanssa, viipyilen katseeni kera rakkaitani seuraten, huomioin jokaisen naurun kujerruksen ja kosketuksen...

Tai jos torppa on jo päivästä hiljaisena, niin sitten vain istun ja kuuntelen hiljaisuutta ja nautin :).

Ihan riippuu siitä fiiliksestä siinä onnellisuudessani. Että kutsuuko se hiljentymään ja pysähtymään vai potkiiko draivillansa tekemään mukavia yhteisiä asioita.

Raukean mukavaa, nautinnollista päivää sinulle :)!

• Tykkää
Reactions: Owl ja Minni:)
Kehrään ja rahnutan pehmeää pörröistä vilttiä kummallakin etutassullani vuoronperään uneksiva ilme kasvoillani, laitan siihen vilttiin oikein kynsiä sisään ja nostelen niitä tassuja, ja kuola valuu suusta sekä katson kaukaisuuteen.

Eikun sehän olikin meidän kissa.

En minäkään tekemällä tee mitään, olen laiskistunut mukavasti, että osaan myös nauttia tekemättä mitään.
Mutta lähinnä tarkoitin, että sitten, kun sinulla on sellainen fiilis, että tekee mieli tehdä jotakin?Jotakin kivaa.
Niin mikä on se juttu, sinun oma juttusi?

En minäkään tekemällä tee mitään, olen laiskistunut mukavasti, että osaan myös nauttia tekemättä mitään.
Mutta lähinnä tarkoitin, että sitten, kun sinulla on sellainen fiilis, että tekee mieli tehdä jotakin?Jotakin kivaa.
Niin mikä on se juttu, sinun oma juttusi?

Mä hengitän :). Se on mun juttuni. Joko yhdessä rakkaitteni kanssa tai sitten todellakin tämän torpan hiljennyttyä ihan oman itseni kanssa. Keskityn elämiseen.

Ja toistan itseäni :D

Tosinaan sen hengittämisen ohella mä sitten voin vaikka kirjoittaa. Tai maalata. Tai leipoa. Tai lähteä lenkille esikoiseni kanssa. Tai soitan maailmanparannuspuhelun yhdelle arkienkeleistäni :heart:. Tai lymyilen keskimmäisen kanssa salamajassamme kiherellen ja vaklaten muita perheenjäseniämme. Tai tanssia ketkuttelen nuorimmaisemme kanssa. Tai....

Hyvä mieli purkautuu ulos monin tavoin. Ja se on hyvä juttu se :)

• Tykkää
Reactions: Owl

Uusimmat

Yhteistyössä