Mitä antaa 18v täyttävälle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Mun pää lyö nyt ihan tyhjää :xmas: Mitä vois antaa nuorelle naiselle lahjaksi kun täyttää 18v. Jotain edellusta, koska rahaa ei ole, mut ei sitä tyhjin käsin voi juhliin mennä :/

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Minulle oli tuon ikäisenä mieluisinta kaikki omassa kodissa tarvittavat jutut joita paljon lahjaksi sainkin synttäri- ja yo lahjaksi.

Tämä tyttö on asunut jo vuoden omillaan, joten en yhtään tiedä mitä sellaista vois olla mitä sinne kotiin vielä tarvittaisiin? Tää olis kyllä hyvä idea, kun tietäis vaan mitä tarvitsisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Minulle oli tuon ikäisenä mieluisinta kaikki omassa kodissa tarvittavat jutut joita paljon lahjaksi sainkin synttäri- ja yo lahjaksi.

Tämä tyttö on asunut jo vuoden omillaan, joten en yhtään tiedä mitä sellaista vois olla mitä sinne kotiin vielä tarvittaisiin? Tää olis kyllä hyvä idea, kun tietäis vaan mitä tarvitsisi?

Niin, no sitten....jos on vuoden jo asunut niin varmasti löytyy jo monenlaista.

Rahaa kaikki tosiaankin antavat, melkeimpä. Suosittelen kuitenkin jotain oma tekemää ja omaperäistä. Esim. pieneen koriin siideripullo/kaljapullo, nenäliina paketti karkkia, ripsari, siis ihan jotain vain mitä tulee mieleen ei tarvi maksaa paljoa. Tuo oli vain ihan esimerkkinä suuntaa antava malli... :)

Yhteistyössä