mitä blogeja seuraat ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme

Vieras
mitä blogeja seuraat ja mikä on syy
mistä löysit blogin?

en ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmiset lukevat toisten kirjotuksia, jos joku on ostanut viimeviikolla uuden kynsilakan, tai muuta todella kiinnostavaa

Siskon blogia, käsitöistä ja elämästä muuten, ja siksi kun hän asuu niin kaukana, pysyy vähän perässä et miten hällä menee..
Kakku blogeja käyn välillä kuolaamassa...

Seuraan montaakin käsityöblogia, lähinnä lastenvaatteita. Ja siksi koska niistä saa ideoita ja neuvoja ja on hauska nähdä mitä muut tekevät.
Yhtä muotiblogia koska kirjoitustyyli on melko mukaansatempaava ja esittelee joskus ompeluitakin.
Blogit olen löytänyt sattumalta googlen kautta jotain muuta hakiessa, toisten blogien kautta, oman blogini lukijoiden blogeja seuraan jonkinverran...

Käsityöblogeja, koska käsityöt kiinnostaa. Muotiblogeja, kiinnostaa nuorten naisten pukeutuminen ja vaatteiden yhdistely kun itse en sitä osaa lainkaan. Raksablogeja, koska itsekin raksaamme (bloggaamme aiheesta :D ) . Laihdutusblogeja, koska sekin on lähellä sydäntä :)

Alkuperäinen kirjoittaja hp:
Käsityöblogeja, koska käsityöt kiinnostaa. Muotiblogeja, kiinnostaa nuorten naisten pukeutuminen ja vaatteiden yhdistely kun itse en sitä osaa lainkaan. Raksablogeja, koska itsekin raksaamme (bloggaamme aiheesta :D ) . Laihdutusblogeja, koska sekin on lähellä sydäntä :)

Ja blogit olen löytänyt pääasiassa blogilistalta :) Ja muutaman täältä... KangasP-akankin blogi on suosikkilistallani ;)

seuraan yhtä blogia jossa kerrotaan suurinosa mitä lapselle on ostettu : D siis vaatteita. Ei kai se oikeestaa muuten kiinnostaisi, mutta kun mun siskon blogi niin ihan siksi.
Sitte muita joita seuraan on jotain sisustus ja ompelublogeja. Haen niistä inspiraatiota omaan sisustukseen ja muutenkin tykkään katella kaikkea kaunista mitä niistä blogeista näkyy :)

Yhteistyössä