Mitä eroa näillä kahdella talvihaalarilla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Reimatec"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Reimatec"

Vieras
siis muutakuin hinta ja toisen alaosa on kulutusta paremmin kestävä?

Reimatec Luno vedenpitävä talvihaalari 2014, vihreäraita - Lastenvaatteet netistä mm. Reima, Ticket, Benetton - Anton&Nina

Reimatec

Oon mennyt ihan sekaisin näistä Reimatecin haalareista kun on niin monen hintaista (119e 129e 139e 149e 159e huh huh )..et mitä konkreettista eroa on milläkin..Entisen kiddon / tecin / ja tec+ vielä ymmärsin.. : )

Niin ja jos tietty jollain on ihan omakohtaista kokemusta jommasta kummasta niin tietty on tervetullutta : )

En mä noista äkkiseltään hirveesti eroa löytänyt. Lunossa on kestävämpi alaosa mutta kestävä varmaan toisessakin (80.000/50.000), joten en tiedä onko merkitystä. Vesipilariarvo molemmissa 10.000.

No, poika 6v ite tahtois sen Nealin (halvemman) ja minä taas mietin järkevämpänä sit Lunoa. Tosin löysin kaupasta sen Neal- haalarin 45e halvemmalla kuin mitä sen Lunon saisin.. Että sitten mietin juurikin sitä, et onko järkevää maksaa siittä + ominaisuudesta se 45e?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti-vm73;29622455:
Reimatecissä parempi hankauksenkesto :) 50 000,toisessa 35 000.varsinkin vanhemmalla lapsella mielestäni se tärkeä ominaisuus haalarissa.

Katoitkohan kunnolla : ) Toisessa (Nealissa) oli se 50 000 ja siinä Lunossa 80 000..

No päädyin sitten ostamaan Reimatec Neal haalarin ja tosiaan cittarin alesta löysin 50e : )

Miettikääpä oikeasta että paljonko näillä lastenkin vaatteilla on "ilmaa" hinnassa : o

Yhteistyössä