Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Paljon kynttilät maksaa? Netistä en löydä hintoja. Pystyykö niitä muuten tilaa netistä? Haluisin tuoksukynttilöitä lahjaksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä ainakin pärjään kovasti hyvin ihan noilla marketin tavallisilla tuikuilla. en tosiaan viiti ruveta maksamaan hunajaa jostain ylihintasista tuikuista
Alkuperäinen kirjoittaja heh:juu.. kuka laittaa edes "metallihaittoja" kaatopaikalle..? metallin voi kierrättää mainiosti. Ja muovikipothan ei sitten mitään haittaa.. Ja näin ei voi ajatella kuin samat ihmiset, jotka todella maksaa niitä hintoja niistä tuikkivista.
Alkuperäinen kirjoittaja Sissi:Ihan rahan haaskausta nuo Partyliten kynttilät. Tavalliset tuikut on ihan loistavia. Lähes ilmasia ja niiten takia ei tartte kärvistellä millään kotikekkereillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä ainakin pärjään kovasti hyvin ihan noilla marketin tavallisilla tuikuilla. en tosiaan viiti ruveta maksamaan hunajaa jostain ylihintasista tuikuista
Alkuperäinen kirjoittaja Sissi:Ihan rahan haaskausta nuo Partyliten kynttilät. Tavalliset tuikut on ihan loistavia. Lähes ilmasia ja niiten takia ei tartte kärvistellä millään kotikekkereillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkos se niinki ettei partylite tuikut leimahda sillai kun tavalliset voi leimahtaa, siis kysyn en tiedä?
Alkuperäinen kirjoittaja Jorma:Esim.Havin tuikut ovat taatusti aivan yhtä ihania poltettavia kuin ylihintaiset huijaustuikut. Hölmö ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Ja muovinen kippo voi syttyä palamaan. Ja kyllä,aivan samalla tavalla voi leimahtaa ökyhintainen tuikkukin. Muistakaa että kynttilää tai tuikkua EI saa sammuttaa vedellä vaan tukahduttamalla esim.kynttiläsammuttimella. Isompi roihu vaikka sammutuspeitteellä. Hyvää syksyä ja jo kohta(joo-o,enää 2kk)Joulua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkos se niinki ettei partylite tuikut leimahda sillai kun tavalliset voi leimahtaa, siis kysyn en tiedä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Sissi:Ihan rahan haaskausta nuo Partyliten kynttilät. Tavalliset tuikut on ihan loistavia. Lähes ilmasia ja niiten takia ei tartte kärvistellä millään kotikekkereillä.
mä unohdin tämän pointin kokonaan![]()