Ö
ööööööö
Vieras
olen aina miettinyt että mitä tarkoitetaan ulospäin suuntautuvalla ja sen vasta kohdalla kiitos jo etukätee vastanneille
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27267636:Ulospäinsuuntautuva tutustuu helposti uusiin ihmisiin ja vastakohta taas ei halua edes jutella vieraille
Mitähän minä itsestäni ajattelisin... Ensinnäkin en ymmärrä miksi mulla pitäisi olla facessa kavereina ihmisiä joille mulla ei muutenkaan oo ollut mitään asiaa kymmeneen vuoteen (entiset kolukaverit). Veljeni vaimo juuri kertoi mulle miten minä olen hieman varautunut ja vetäytyvä tuntemattomassa porukassa. Tutustun erittäin hitaasti uusiin ihmisiin. Mutta tuttujen seurassa olenkin sitten aina äänessäAlkuperäinen kirjoittaja ööööööö;27267645:mitä ajattelet ihmisestä jolla on hyvin vähän kavereita ja esimerkkinä vaikka facebook kaverit lukumäärä 50? onko hän silloin sisäänpäin suuntautuva ja mistä se voisi johtua?
Toi mun vastaus oli nyt karkea yksinkertaistaminenEihän se ulospäinsuuntautuva välttämättä tutustu sen helpommin ja sisäänpäinkääntynyt voisi tahtoa ihmiskontakteja, mutta pienissä kokoonpanoissa? Vai olenko käsittänyt väärin? Ekstrovertti on sosiaalinen, mutta ei se taipumus kerro hänen sosiaalisista kyvyistään vai onko se edellytys myös?
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27267701:Miksi pitää tunnistaa ja lokeroida?