Mitä ey huolisi kotiisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Huonekalua,sisustustavaraa,lamppua tms.? :)

Meille ei tule IKINÄ mitään mäntykalustetta!!! En voi käsittää miten ihmiset "sisustaa" kotinsa ja etenkin lastenhuoneet mäntykalusteilla tai muilla ylijäämäkalusteilla. :x

Toisekseen meille ei tule mitään Sotkasta eikä koriste-esineitä!

Noh, tätä on hyvä peesata..

"Kirjahyllyä", eli semmoista hökötystä jossa sitten säilötään koriste-esineitä ja laseja, tosi värikästä sisustusta (ei missään nimessä punaista, oranssia, vihreää :x :x ), ei moderneja huonekaluja, ei satiinista päiväpeittoa tai verhoja...

Kodissani tykkään ihan kaikista muista, paitsi keittiön pöydästä ja tuoleista. Ne sais vielä mennä vaihtoon, eikä tommosia enää sen jälkeen ikinä meille tule :x

Mäntykalustetta (paitsi nyt mulla on helmenharmaaksi maalattu mäntyinen lipasto metallisin vetimin, se on ihan kivan näköinen)

Lastulevyshaibaa

Ikean tusinatuotteita (niitä joita löytyy joka toiselta)

Pastellivärejä tai sinistä sisustuksessa

Koriste-esineröykkiötä

Koti-alttaria (kirjahyllyä, jossa tv muttei yhtään kirjaa)

Keinokuitukankaita

Laavalamppuja, tuuletinvalaisimia, seinäviuhkoja

Juu olen ronkeli ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Huonekalua,sisustustavaraa,lamppua tms.? :)

Meille ei tule IKINÄ mitään mäntykalustetta!!! En voi käsittää miten ihmiset "sisustaa" kotinsa ja etenkin lastenhuoneet mäntykalusteilla tai muilla ylijäämäkalusteilla. :x

Toisekseen meille ei tule mitään Sotkasta eikä koriste-esineitä!

kuin kynästäni!

Sotkaa mäkin vastustan, paitsi että haluan sieltä semmosen patjaksi taittuvan rahin... :whistle: :D

Noista taas mitä muut ei ottais, mä ottaisin kristallikruunun (koukeroisemman ku mitä jo löytyy.. ), laavalampun (mahdollisimman ison ) ja ison vihreän (olkkarin isoin seinä on pistaasinvihreä ) :p

Teidän juttuja lueskellessa tulee ihan semmonen olo, että onpas meillä huono maku. Omistamme nahkasohvan, tuuletinhärpäkelampun, pari lastulevyhuonekalua, Sotkan kamaa, kirjahyllyn, mäntyhuonekaluja (maalattuja), kivoja koriste-esineitä mm. Party Liteä ym.

Hmmm.. meillä on jo nyt paljon sellaista, jota ajattelin etten huolisi kotiini.
Yksi kammottava hylly, tuli aikoinaan miehen kanssa kylkiäisenä. Ja sen kanssa olen yli 12v asunut väliaikaisesti yhdessä.
Samoin meillä on yksi kammottava lampunvarjostin, mutta alan jo tottua siihen..

Yhteistyössä