Mitä facebookkiin saa kirjoittaa??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Siis minun mielestä sinne saa kirjoittaa ihan yleistä jurinaa ja niin olen tehnytkin mutta nyt joku minulle täysin tuntematon henkilö on suuttunut ja kirjoittanut ikävästi kun minä ja minun siskoni kirjoitettiin tietystä jutusta meidän omaan ronskiin tyyliin. Nyt tämä siskon kaveri sitten työnsi nokkansa keskusteluun väliin ja suuttunut mitä minä olen kirjoittanut. Sisko nauroi vaan jutulleni koska hän tietää mitä tarkoitan. Nyt taidan sanoa siskolle että poistaa koko keskustelun.

Mä kirjoitan omalla ja toisten seinille vain sellaisia juttuja, joita ei käsitetä väärin. Sisäpiirinjutut voi lähettää yksityisesti tai rajata lukuoikeutta.

[QUOTE="suski";22023256]Mä kirjoitan omalla ja toisten seinille vain sellaisia juttuja, joita ei käsitetä väärin. Sisäpiirinjutut voi lähettää yksityisesti tai rajata lukuoikeutta.[/QUOTE]

Peesaan. Itse kirjoita sekä omalle että muiden seinälle tosi vähän ja vain sellaista mitä ei voi tulkita väärin tai mistä ei voi kukaan loukaantua. Asiat joista joku voi loukkaantua on minusta parempi puhua kasvotusten tai vähintään yksityisviesteissä. Toisaalta toisten välisestä keskustelusta en kyllä itse ota nokkiin ja myös silloin asian pystyy tarkentamaan mitä toinen tarkoittaa.

Mun mielestä omalle seinälleen saa kirjoittaa just niinkuin haluaa. Toisen seinälle sitten varovammin, ellei todella tiedä ettei toinen loukkaannu jos vähän räväkämmin kommentoi. Se taas ei kuulu kenellekään muulle eikä sellaiseen kannata kiinnittää huomiota.

Miehen entinen työkaveri laittoi seinälleen kerran vaikka kuinka monta pedofiili- ja insestivitsiä!! Eikä tajunnut lopettaa vaikka kuinka moni sanoi ihan suoraan että meni jo aivan liian pitkälle. Oksettava kasa paskaa koko mies!!!

Mun mielestä omalle seinälleen saa kirjoittaa just niinkuin haluaa. Toisen seinälle sitten varovammin, ellei todella tiedä ettei toinen loukkaannu jos vähän räväkämmin kommentoi. Se taas ei kuulu kenellekään muulle eikä sellaiseen kannata kiinnittää huomiota.

Tottakai saa kirjoittaa, mitä haluaa. Mutta sen jälkeen on turha itkeä, kun ihmiset ajattelevat ikävästi.

Eräs tuttavani on nyt hirveän loukkaantunut, kun tuttavat, joita hän ei ole juuri tavannut, pitävät häntä alkoholiongelmaisena. Asiaan ei tietenkään vaikuta se, että kyseinen henkilö on koko kesän hehkuttanut karpalolonkeroa ja mainostanut ryyppyreissujaan...

[QUOTE="suski";22023639]Tottakai saa kirjoittaa, mitä haluaa. Mutta sen jälkeen on turha itkeä, kun ihmiset ajattelevat ikävästi.

Eräs tuttavani on nyt hirveän loukkaantunut, kun tuttavat, joita hän ei ole juuri tavannut, pitävät häntä alkoholiongelmaisena. Asiaan ei tietenkään vaikuta se, että kyseinen henkilö on koko kesän hehkuttanut karpalolonkeroa ja mainostanut ryyppyreissujaan...[/QUOTE]

Totta! Ja siis ei nyt ihan mitä haluaa, jonkinlaiset tavat on hyvä muistaa... Mutta saa oma persoonallisuus näkyä, sitä tarkoitin, ei tarvitse pelkkää "kävin juuri kaupassa" päivityksiäkään olla. Mutta mun mielestä myös on aivan turha kenenkään ulkopuolisen lähteä loukkaantumaan kahden ihmisen välisestä keskustelusta, joka käydään näille kahdelle ihmiselle ominaisella tyylillä. Minustakin ajateltaisiin varmaan vaikka mitä kirjoitusteni perusteella, mutta mulla on ystävinä vain sellaisia jotka tuntevat mut, siksi mun ei tarvitse ajatella että miten kirjoittaa jotain.

Kysymyshän on siitä mitä kirjoittaa, kenestä kirjoittaa ja kuka sen pääsee lukemaan. Hyvin herkästi menee herjauksen puolellle. Sanomisia on vaikeampi toteennäyttää,mutta kirjoitettu teksti voi löytyä paperiltakin todisteena. FB on kuitenkin aikalailla tyhmien juttu.

Yhteistyössä