Hae Anna.fi-sivustolta

Mita h********a?? Euroviisut!

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä Signmark-fani, 31.01.2009.

1. Signmark-fani Vierailija

En voi uskoa tata todeksi, olen todella pettynyt! Miksi Euroviisuihin lahetettiin miljoona kertaa kuultu, tyhka ja rasittava bile-renkutus, kun kisassa oli mukana _kerrankin_ koko mahtava paketti? Missa on kansan arvostelukyky?

Signmark olisi ollut humaani valinta, ja antanut Suomesta todella positiivista kuvaa, eika vain sita vaan myos musiikillisesti melodikas, erilainen (euroviisumaailmassa), tyylikas komeine poikineen, positiivinen ja laulajalla todella hyva aani!

Olin aivan varma etta se voittaisi, silla se on seka mahtavaa etta kuuro on "laulamassa" mukana, ajatuksella etta "voit tehda juuri sita mita haluat, ala usko rajoitteita", plus etta bisnespuolella se olisi erottunut kaikista muista kilpailijoista positiivisesti.

Olen todella pahoillani Signmark, aanestin teita, ikava kylla suurin osa ihmisista ei nahnyt minka kultakimpaleen paastimme kasistamme. Enka edes suhtautunut euroviisuihin intohimoisesti ennen tata... Suomen kansa petti, jalleen. :(((((

2. kalle500 Vierailija

jes jes paras voitti jes jes jes onnkeks se toine ei voittanu jes jes oon ni ilone ny

3. nubzz Vierailija

4. Niin tai näin Vierailija

Olipa sitten Signmark tai Waldo´s People Suomea edustamassa, enpä usko, että pitkälle pärjää. Räppi aikas vanha juttu jo, ysärimusasta puhumattakaan.

5. mariutta Vierailija

Kaikki tän vuoden kisa biisit oli perseestä.
    Koko potin veti Nohterit ja Tb:ee, näin on närhen munat.

6. OON TÄYSIN SAMAA MIELTÄ SUN KANSSAS TOSTA EUROVIISU VALINNASTA. MIKSI WALDO'S PEOPLE PÄÄSI EDUSTAMAAN SUOMEA!? SIGNMARK OLISI OLLUT PALJON PAREMPI, MENESTYNYT VARMASTI HYVIN. OLEN NIIN PETTYNYT. JA TOIVON KAIKKEA HYVÄÄ SIGNMARK:ILLE!

7. ruotsi-elli Vierailija

Tosi tyytyväinen ruotsalaisten valintaan. Kerrankin mun suosikki voitti. En ole vielä kuullut Suomen biisiä.

8. njaah.... Vierailija

enpä nyt menis sanomaan, että signmark menestyisi paremmin. molemmat hyviä bändejä, mutta en usko että kumpikaan menestyisi euroviisuissa hyvin, koska siellä on muita todella hyviä yhtyeitä muista maista.

PS. oli todella ärsyttävää koettaa lukea tuota viestiä, kun siitä puuttui ääkköset ja öökköset.

9. pellepppooiikkaaaaa Vierailija

mitäs tossa luki

10. "iitin tiltu" Vierailija

kuinka mones oli, pääää asia ettei ainakaan voittanut, tulisi kalliix veronmaksajille järjestää ensi vuonna kisat.(musiikkihan niissä on ollut sivuseikka jo pitkän aikaa)

11. meikä vaan. Vierailija

Tänä vuonna pitkästä aikaa musiikki ja nimenomaan sävelmä oli pääasia, tällaista olen kaivannut jo monta vuotta! Oli tosi hienoja sävellyksiä, esim. Israel, Islanti, Britannia ja Venäjä.
    Suomi vaan kulkee jälkijunassa, ei euroviisuihin kuulu räpit ja lippalakit väärinpäin.

12. "tiltu" Vierailija

Tänä vuonna pitkästä aikaa musiikki ja nimenomaan sävelmä oli pääasia, tällaista olen kaivannut jo vuosia sitten ja sen puuttuessa olen jo monena vuotena jättänyt katsele+kuuntelemati, on hyvä että ollaan palaamassa vanhaan hyvään aikaan, tosin sivusilmällä nähneenä liian isot puitteet ja liian kalliit kun ei kysymys ole tärkeämmästäkään asiasta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri