Mitä haluaisit lahjaksi -gallup?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen 32 v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen 32 v.

Vieras
Edeltävän lahjakeskustelun johdosta haluisin pistää pystyyn pienen gallupin, jota miehet ja naiset voisivat ehkä jopa käyttää ohjenuorana miettiessään lahjaa kumppanilleen.

Eli: Mitä toivoisit lahjaksi? Muistakaa mainita ikänne ja sukupuolenne :)

Mä oon käytännön ihminen ja tykkään kokata. Sopivia lahjoja mulle olis vaik tyylikäs lautaspari taikka kattaustarvikkeita, kokkipata (sellanen, missä kunnon kahvat ja helppo ottaa uunista), viinipullo (punkku), hyvä lihanleikkuuveitsi tai muuta keittiösälää...

Nyt on teidän vuoronne!

Alkuperäinen kirjoittaja ihastuksissani:
Ehdottomasti paras ja ennenkuulumaton avaus parisuhdepalstalla.

Juu! Lisäoptiona olisi vielä voinut olla vastata, kuinka usein harrastaa seksiä kumppaninsa kanssa, miten vanha on ja kauanko ollut yhdessä kumppaninsa kanssa.

Vittuilu sikseen. Minäkin aina kritisoin kovaan ääneen "Mitä miehelle lahjaksi"-gallupeja. Tässä kuitenkin varmaan ensimmäisen kerran kysytään, mitä sinä itse haluaisit saada, ei sinun puolisosi (Jonka maun kaikki luulevat pitävän yhtä omansa kanssa.)

Juuri nyt ilahtuisin pullosta shampanjaa tai hyvää punaviiniä. Voisin huomenna vetää hilpeän nousukännin aineella, jota en itse raaski perus-perjantaiksi ostaa.

Ai niin, olen uhkaavasti neljääkymmentä lähestyvä mies.

Miksi pullo hyvää viskiä tai konjakkia on niin vastemielinen lahjaostos naiselta? Ottaisin sellaisen paaaaljon mieluummin kuin jonkun aromaöljyhieronnan tai trendikkään asusteen. Romanttinen kynttilä-viini-illallinen gourmet-sapuskoineen lähinnä haukottaa, mutta uunilenkki, pyttipannu tai sipulipihvi oluen ja tuoreen ruisleivän ja runsassuolaisen voin kanssa maistuisi oikein mainiosti. Laatikollinen kuubalaisia sikareita olisi luxusta sen hienon konjakin kanssa.

Ehkä päätteeksi kunnon, ärhäkkä naiminen tekisi gutaa. Ilman mitään sexy-alkkareita ja pitkäveteisiä esileikkejä.

Liian suoraviivaistako? No sellainen on kuitenkin suomalainen mieskin! Kunpa naisetkin sen ymmärtäväisivät, että ainoa ero metroseksuaalin ja kaappihomon välillä on vain se kaappi!

Mulle ehkä sitten se "naisellisempi versio" tosta Jorskan listasta.

Eli yllätyksenä vienti leffaan (tai miksei vaikka korismatsiin, keilaamaan, minigolfaamaan, miniristeilylle.. ihan sama, kunhan tehdään jotain yhdessä, kaksin). Sitten syömään lemppari-ravintolaan. Siellä ehkä lasi viiniä jonka jälkeen pari olutta jossain kivassa paikassa. Kotiin, ja intohimoa kehiin...
Nainen, 31v.

Pelkkä muistaminen riittää. Ihanalta tuntuu, kun toinen muistaa erilaiset merkkipäivät. Suudelma, ajatuksella valittu kortti ovat mieleisiä.
Mieheni myös tuo kukkia. Erikoisia kimppuja (eivät ihan sellaisia, joita itse ostaisin), mutta hän yrittää parhaansa ja nähdessäni nämä kimput, minulle tulee vain äärimmäisen onnellinen olo.
Olen minä saanut korujakin, mutta tähän mennessä parhain muistutus rakkaudesta on eräs kortti, joka on työpöydälläni ja sen viestistä saan aina hyvän olon.

Mä en siedä mitään ylimääräistä krääsää, jolla ei tee mitään. Joku koru joskus on ihan kiva, mutta ei niitäkään tolkuttomasti tarvitse. Paras lahja on, jos mies yllättää hyvällä päivällisellä, on ehkä laittanut sen valmiiksi, kun tulen kotiin, hyvää viiniä ja kukkia. Siitä tulee hyvä mieli ja tuntee, että toinen välittää. Mitään kallista tai turhaa tavaraa en kaipaa.

Lyhyt kaupunkiloma, esim. Nykkiin tai Roomaan. Mulle on muuten vaikeaa ostaa lahjoja koska olen niin kranttu. Tai valkokulta sormus jossa 0,50 karaatin timatti. Sellaisista lahjoista unelmoin joita en luultavasti tule saamaan koska mies on tarkka taloudestaan. Lahjakortti hierojalle, kasvohoitoon tai pullo aitoa shampanjaa..joo, voisi maistua.
Vuitton laukku tai jopa Mullberry. Eli sellaisia pikku luksus lahjoja minulle, kiitos! No ostelen ne sit itse...

Joululahjaksi haluaisin sellaiset huovutetut (vanutetut) paksut lapaset.
Sellaiset luonnonvalkoiset joiden varrensuussa on lankapujotukset ja tupsut. Keltaista ja punaista.

Yhteistyössä