Mitä helvettiä äitini taas sekoilee?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äitini on saanut jostain päähänsä, että minä en halua jotenkin olla tekemisissä tai jotain nuorempien sisarusteni kanssa. En ole koskaan sanonut mitään sellaista enkä siis ajattelekaan niin.

Lähetin sitten ristiäiskutsut nuorimman lapsemme ristiäisiin, vaikka aika toki oli kaikilla jo etukäteen selvillä. Olen vain aina halunnut ihan muuten vain askarrella ne kutsut ja että lapselle jää itselleen muistoksi se ristiäiskutsu myös.

No äitini lähetti tänään viestin, että "koskee toi kutsu vain mua kun siinä lukee vaan mun nimi vai muitakin".

Vastasin että eikö siinä sitten lue, että "maija meikäläinen perh" ja pistin perään vielä, että ainakin piti lukea. Äitini vastasi, että lukee joo.

No mitä vittua se sitten kyselee, että koskeeko se vain häntä?!?! Ei kai mun siihen kuoreen olis pitänyt kuuden ihmisen nimeä luetella??? Haluaa ihan tahallaan änkätä ja vääntää ihmeellisiä asioita ja uskotella kaikkea outoa. Samanlainen on äitini isä ollut, kuvittelee asioita joita ei olekaan

Sanokaa nyt onko toi ihan normaalia? Viimeksi äitini kysyi, että pitääkö hänen olettaa, että osa hänen porukastaan on epätoivottavaa, kun pyysin kylään vauvaa katsomaan vain äitini. Olin siis tullut illalla kello yhdeksän kotiin ja pyysin äitini sitten seuraavana aamuna kylään, kun vauva oli kahden vuorokauden ikäinen. Kaksi isompaa lasta oli jo riittävän tohinoissaan ja mies joutuikin menemään töihin. Pyysin äitini katsomaan, koska tiesin, että hän haluaa ja hänestä yksinään ei ole mitään vaivaa mutta isompaa remmiä en olisi jaksanut. Ja äiti itse sanoi edellisenä päivänä, että kerro sitten koska voin tulla ja tulenko yksin.

Ihme vainoharhaista touhua.

Yhteistyössä