mitä hemmettiä mä teen...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytnytnyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nytnytnyt

Vieras
en oo koskaan kuullu tällaisesta, on sitten tosi outoo tai kukaan ei puhu tästä...
oon aina ollut kai aika "vauhdikas" tietyllä tavalla. menin kuitenkin naimisiin, meillä on lapsia ja kaikki melko ok.
silloin tällöin on kuitenkin ollut houkutuksia, mutta ne ei ole koskaan ajatusta pidemmälle edenneet.
olen kahteen otteeseen käyttänyt useamman vuoden tiettyjä pillereitä ja ne vie halut kokonaan. en edes muista kuinka kivaa puuhailu on... ja kun site kestää parikin vuotta, se on aika puuduttavaa...
nyt olen taas melkein pari kuukautta ollut ilman niitä pillereitä ja fiilikset on kohdillaan, vähän liikaakin.
koko ajan tuskainen olo, mielettömiä unia eikä todellakaan omasta ukosta.
ihan hirveetä kun koko ajan tekee mieli, ja muutamaa tuttua... ei tätä kestä mitenkään päin. ja vaikka oma mies ois "apuna", heti sama fiilis, että lisää...
aloitanko mä ne hemmetin pillerit uusiks ja halut hävii täysin ja oma mies joutuu siitä kärsimään, vai kärsinkö itse..........

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Voitko kokeilla jotain muuta ehkäisyvälinettä, kuten e-laastaria?

olen kokeillut, hirveet itku- ja raivokohtaukset, luulin että tuun hulluks kun ne tuli ihan turhasta, tiesin sen itsekin. lisäks todella isoja finnejä naamaan, selkään jne. ja painonnousua. johan helpotti kun lopetin ne... niin ja haluthan silloinkin meni täysin.

etkö voisi vaihtaa pillereitä johonkin joka toisin sen kultaisen keskitien. ELi sellasen joka ei vie haluja täysin, vaan vielä nauttisit ja haluaisit seksiä mutta et liikaa etkä liian vähän :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
etkö voisi vaihtaa pillereitä johonkin joka toisin sen kultaisen keskitien. ELi sellasen joka ei vie haluja täysin, vaan vielä nauttisit ja haluaisit seksiä mutta et liikaa etkä liian vähän :)

sori, mutta en ole ammatiltani gynekologi enkä osaa vastata. Hän varmasti tietää. Joten varaahan aika sinne.

no vaihtaisin heti kun tietäisin mikä se olisi. aikalailla kaikkea on kokeiltu...

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
........??

niin en tajunnut kyllä tosta tekstistä mitään muuta ku jostain pillereistä ja haluista puhuit :D

sori :D kai siitä selvän saa, vaikka en ihan oikeilla nimillä asioista puhukaan, kun en tiedä mitä kaikkea täällä poistetaan joidenkin sanojen takia...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

sori, mutta en ole ammatiltani gynekologi enkä osaa vastata. Hän varmasti tietää. Joten varaahan aika sinne.

oon kysellyt, mutta vaihtoehdot aika vähissä. kaikki kokeiltu. paitsi sterilisaatio, mutta sitä en oo vielä valmis hommaamaan.

Yhteistyössä