Mitä hemmettiä teen tuolle miehelle, kun ei sillä ole mitään haluja!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot riekaleina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot riekaleina

Vieras
Nyt olen viimesilläni raskaana, joten eipä ihme jos ei ryhävalas himota, mutta kun tuo on aina ollut tuollainen. Kerran viikossakin on liikaa. Ja kaikki keinot on yritetty: vikittely ja suora puhe, hepeneet tai ei - aina sama tulos; ei jaksa, ei kiinnosta. Välillä annan koko asian olla, välillä yritän painostaa edes puhumaan asiasta. Ja tietääkseni en ole mikään Mervi Tapolan näköinenkään, vaan ihan ok.

Ongelma ei ole seksin laatu, kummankaan mielestä. Halut vaan ei kohtaa. Ja minä en kestä tätä enää.

Et sä voi tehdä mitään. Ei ne halut nappia painamalla palaudu, jos niitä yksinkertaisesti ei ole. Ja kokemuksesta puhun. Painostaminen ainakin vaan pahentaa asiaa. Oletko joskus itse ollut haluton? Toisen ihmisen haluttomuutta voi olla vaikea ymmärtää, jos ei ole itse sitä kokenut.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
No jos se on ollut noin jo suhteen alussakin, mihin ja miksi se mies siitä yhtäkkiä muuttuisi?

No ei se ehkä näin paha ollut... Ja silloin itse vielä olin vielä siinä alkuhuumassa, niin enhän minä missään mitään vikaa huomannut... Muutosta voisi toivoa ihan vaikka kompromissimielessä - eikö parisuhteessa kummankin pitäisi joustaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No jos se on ollut noin jo suhteen alussakin, mihin ja miksi se mies siitä yhtäkkiä muuttuisi?

No ei se ehkä näin paha ollut... Ja silloin itse vielä olin vielä siinä alkuhuumassa, niin enhän minä missään mitään vikaa huomannut... Muutosta voisi toivoa ihan vaikka kompromissimielessä - eikö parisuhteessa kummankin pitäisi joustaa?

no meillä ainakin on ihan hyvin sujunut "kompromissi", n. kolmisen kertaa kahdessa viikossa.. Jos alkaa vähemmän olemaan niin mulla alkaa pinna kiristymään.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hermot riekaleina:
Nyt olen viimesilläni raskaana, joten eipä ihme jos ei ryhävalas himota, mutta kun tuo on aina ollut tuollainen. Kerran viikossakin on liikaa. Ja kaikki keinot on yritetty: vikittely ja suora puhe, hepeneet tai ei - aina sama tulos; ei jaksa, ei kiinnosta. Välillä annan koko asian olla, välillä yritän painostaa edes puhumaan asiasta. Ja tietääkseni en ole mikään Mervi Tapolan näköinenkään, vaan ihan ok.

Ongelma ei ole seksin laatu, kummankaan mielestä. Halut vaan ei kohtaa. Ja minä en kestä tätä enää.

Lähetä ukkos minulle, minäkään en tykkää seksistä!

Alkuperäinen kirjoittaja memppuli:
Voiko olla mahdollista, että miehesi kävisi vieraissa? :/ Oletko kiinnittänyt huomiota, kuinka usein masturboi? :O

Harvoin tuo mitään itsekseenkään dunaa, haluton mikä haluton. Meillä kuitenkin ihan avoimesti sanotaan tuollaiset asiat. Pettäjäksi en uskoisi, mutta mikäänhän tässä maailmassa ei ole mahdotonta... Kännykkää ei piilottele tai mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No sitä joustoa kyllä kaikissa suhteissa tarvitaan ja toivottavasti saattekin kompromissin aikaan. Mutta meinasin, että ei kai se ole miehen vika, jos sinulta on vasta nyt suomut silmiltä pudonneet, jos hän siis on koko ajan ollut tuollainen oma itsensä? Ja ehkä hän ajattelee nyt samallalailla, että en minä tuollaista naista vaimokseni valinnut, vaan sellaisen joka oli tyytyväinen minuun sellaisena kuin olen..?

Yhteistyössä