Mitä herkkuja kahdenkeskeiseen herkutteluhetkeen? Mitä sinä hommaisit tai tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
Ollaan miehen kanssa menossa ihan kahdestaan tosi pitkästä aikaa viikonlopuksi hotelliin :) Meillä on käytössä kaksio jossa on astiatkin valmiina. En ala siellä ruokaa kokkaamaan vaan tarkoitus on viettää sitä kauan odotettua laatuaikaa kahdestaan. Jotain pikkuherkkua voisin ottaa mukaan. Otankin ilolla vastaan vinkkejä mitä itse ottaisit tuollaiselle reissulle mukaan :)

jotain mikrolämmitteisiä valmis aterioita ja sipsiä ollaan me yleensä miehen kans otettu mukaan.. viimeks leivoin kotona kinkku piirakan ja otin osan mukaan :) oli meinaa hyvää..

Alkuperäinen kirjoittaja --:
jotain mikrolämmitteisiä valmis aterioita ja sipsiä ollaan me yleensä miehen kans otettu mukaan.. viimeks leivoin kotona kinkku piirakan ja otin osan mukaan :) oli meinaa hyvää..

Nää edellämainitut olis mun mielestä kyllä aika ankeita... Me varmastikin käytäisiin ulkona syömässä, mutta huoneeseen voisin ottaa mukaan hyvää punaviiniä, ja sen kaveriksi esim. marinoituja oliiveja, aurinkokuivattua tomaattia, yrttipatonkia, juustoja, keksejä jne. Sellaista tapas-tyyppistä syötävää.

Aamupala kuuluu hotellin puolesta ja yksi lämmin ruoka on tarkoitus myös syödä jossain. Mietinkin nyt jotain pientä purtavaa herkutteluhetkeen. Lisääkin vinkkejä saa laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja x:

Nää edellämainitut olis mun mielestä kyllä aika ankeita... Me varmastikin käytäisiin ulkona syömässä, mutta huoneeseen voisin ottaa mukaan hyvää punaviiniä, ja sen kaveriksi esim. marinoituja oliiveja, aurinkokuivattua tomaattia, yrttipatonkia, juustoja, keksejä jne. Sellaista tapas-tyyppistä syötävää.

Kuullostaa herkulliselta :p

Alkuperäinen kirjoittaja x:

Meille nuo edellämainitut olis liian "eksoottisia"..

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Pitäisköhän tehdä pikkupizzoja mukaan. Mieheni tykkää ainakin niistä.

Noni,tuo kuulostaa kivalta.
Mie saattaisin just miettiä mitkä on miehen herkkuruokia/jälkiruokia ja soveltaa tarpeen mukaan niistä:)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mä tekisin sitä mun special-suolasta piirakkaa, ja mustikkapiirakkaa, ne on miehen herkkuja. Sit varmaan jotain hedelmiä / juustoja / muuta lisäksi.

Saanko udella ohjetta tuohon suolaiseen piirakkaan?

Saat.
Pohjaan tarviit hiivaa, suolaa, vettä ja vehnäjauhoja. Mitataan vettä 3 dl kulhoon, liuotetaan hiiva siihen, ja vaivataan aineksista taikina (käsiteltävä, pizzataikinaa muistuttava massa ). Painellaan taikina irtopohjavuokan pohjalle, ja vähän nostetaan reunoille.
Päälle ripotellaan kinkkukuutioita, fetajuustoa, sipulirenkaita, ja paprikakuutioita. Sekoitetaan purkilliseen ranskankermaa 2 munaa, ja kaadetaan täytteen päälle. Paistetaan uunissa niin kauan, että munat on hyytyny, ja pohja kypsää.

Mä tekisin sitä mun special-suolasta piirakkaa, ja mustikkapiirakkaa, ne on miehen herkkuja. Sit varmaan jotain hedelmiä / juustoja / muuta lisäksi.

Saanko udella ohjetta tuohon suolaiseen piirakkaan?

Saat.
Pohjaan tarviit hiivaa, suolaa, vettä ja vehnäjauhoja. Mitataan vettä 3 dl kulhoon, liuotetaan hiiva siihen, ja vaivataan aineksista taikina (käsiteltävä, pizzataikinaa muistuttava massa ). Painellaan taikina irtopohjavuokan pohjalle, ja vähän nostetaan reunoille.
Päälle ripotellaan kinkkukuutioita, fetajuustoa, sipulirenkaita, ja paprikakuutioita. Sekoitetaan purkilliseen ranskankermaa 2 munaa, ja kaadetaan täytteen päälle. Paistetaan uunissa niin kauan, että munat on hyytyny, ja pohja kypsää.

Kiitos ohjeesta

:p

Yhteistyössä