mitä hittoa mä teen ton pojan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
ei kerää enää lelujaan / sotkujaan, jankkaa vastaan joka asiaan mitä vähänki sanoo. ja sit jos suuttuu ni huutaa kurkkusuorana vaikka tunnin.

poika siis täyttämässä 5v ja ennenki ollu tällästä uhmailua mutta nyt o ihan koko aikasta.

rupeen olee rikki kun ite ei saa nukuttua ja sit päivät pitää taistella ton kanssa. tänä aamuna tuli oikeesti ekan kerran tunne etten jaksa ollenkaa..

tuttua on toi käytös mutta odotas esimurkkuikää :kieh: :kieh: :kieh: mulla täällä pian 10V voimakastahtoinen tyttö ja 2V uhmailija kiva kiva :kieh: :kieh: |O |O |O |O |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: .

Meillä esikoinen on 5-v.poika ja päivät on väliin yhtä helvettiä suoraan sanottuna hänen kanssaan.Milloin on kengät tyhmät,milloin oon minä tyhmä,ei oo tekemistä,kaikki on tylsää,kiusataan pikkuveljeä,riehutaan,kohelletaan,paiskotaan ovia,mitään ei uskota...ja väliin vänkää joka asiassa vastaan |O

erittäin tuttua.. täällä samalla tavalla käyttäytyy poika joka täyttää ensi kuussa 6v.. Kamalaa huutoa välillä ihan mitättömistä asioista. Joskus lähden kahden muun lapsen kanssa ulos kun alkaa huutamaan, 2v ja 4kk. jää sisälle huutamaan, sit ku loppuu saa tulla ulos.

mikäli ei vahingoita itseään tai saa mitään arvokasta tai tärkeää rikottua (tv tms), niin anna olla ja huutaa, kuuntele itse vaikka musiikkia (mp3 on hyvä). jollei viitsi siivota ja kerätä lelujaan, kasaa lelut nuoren herran sängylle, nukkukoon niiden kanssa. tai jätä sisälle mesoamaan ja mene itse parvekkeelle/takapihalle hetkeksi rauhoittumaan ja puuhastelemaan ja pyydä poika mukaan (kunhan lupaa olla kunnolla). kunhan et itse lähde mesoamiseen mukaan, pidä itses ihan rauhallisena, vaikka sisällä kuinka tunteet mylläis (hah, hyvä tuo on sanoa, mutta kuinkahan monta kertaa itse olin huutamassa naama punaisena...). kyllä tuo ohi menee, vaikka tällä hetkellä ei varmasti tunnu siltä. tsemppiä ja voimia...

Yhteistyössä