Mitä hittoa tapahtuu? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Harmaa"

Vieras
No niin rakkaat palstalaiset, olen tehnyt synneistä suurimman. Siis ihan nuorena seurustelin jonkun aikaa miehen kanssa, joka sittenkin oli naimisissa. Olin silloin kahdenkympin paikkeilla, mies 10v vanhempi. No. En siis alunperin tiennyt edes miehen olevan naimisissa, hän sanoi eronneensa ja naiivisti uskoin niin olevan, elimme eräänlaisessa etäsuhteessa. No, sitten paljastui että mies oli kuin olikin vielä naimisissa, ja samoihin aikoihin paljastui miehen vaimolle tämä hänen pettämisensä. Heidän liittonsa katkesi, meidän jatkui. Aika pian kuitenkin mies petti minuakin ja meidänkin suhteemme päättyi.

Tästä on nyt kauan aikaa, ja olen koko jutun melkeinpä jo unohtanut. Tämän miehen kanssa olen ihan ok väleissä, soittelemme silloin tällöin, muttemme juurikaan tapaa. Tiedän hänen olevan erittäin hyvissä väleissä ex-vaimonsa kanssa, josta hän on nyt siis ollut erossa jo kymmenisen vuotta.

No nyt tältä ex-vaimolta tuli mulle kaveripyyntö fb:ssa. :O Mitä hittoa? :D En ole koskaan ko. ihmistä tavannut, enkä haluakaan tavata. Häpeän tavattomasti silloisia toimiani ja olen tehnyt paljon töitä itseni kanssa hyvittääkseni ne edes jollain tasolla. Ja hänen kyllä pitäisi tietää kuka mä olen. :O Jos hän nyt muistaa, mutta etunimen ainakin tietää.

Mitä mä teen? :D

Yhteistyössä