H
harmis
Vieras
Tyttö vajaa 4v ei halua isälleen.... Tänä viikonloppuna piti taas olla isäviikonloppu ( pe - su ), mutta tyttö alkoi huutamaa pe illalla suoraa huutoa kotiin... Exän ei hermot kestäny kuunnella ja jouduin hakemaan lapsen kotiin. No, vein tytön sitten aamulla vähän paremmalla mielellä sen sinne, mutta taas illalla sama juttu - huuto päälle ja haku kotiin... Su en sitten enää vienytkään. Tiedän, että tein karhunpalveluksen, kun hain sen pe illalla, sillä lapsi käyttää sitä jatkossakin ( niin kun la illalla heti tekikin ), mutta en uskalla jättääkään, kun tiedän mikä ex on ja pelkään, että tekee lapselle jotakin...
No, nyt ex vinku, että jos tänään taas koittasin tuoda ja jos se nyt jäis yöksi... Mutta tiedänhän mä vastauksen jo valmiiksi...
Tuleeko lapselle kauheat tarumat, jos mä jatkossa väkisin vaan jätän sen sinne ( silläkin uhalla että ex vahingoittaa sitä ), vaikka se huutaisi miten paljon tahansa? Tiedän tapaamislait ja mun on se pakko periaatteessa sinne antaa, mutta mulla painaa nyt enemmän vaakakupissa kyllä tuon lapsen psyyke. Se kun on joutunut näkemään ja kuulemaankin jo niin paljon pienen elämänsä aikana meidän tappeluita, että mä en yhtään ihmettele, että se ei halua isälleen ja että se saa siitä jotain traumoja...
No, nyt ex vinku, että jos tänään taas koittasin tuoda ja jos se nyt jäis yöksi... Mutta tiedänhän mä vastauksen jo valmiiksi...
Tuleeko lapselle kauheat tarumat, jos mä jatkossa väkisin vaan jätän sen sinne ( silläkin uhalla että ex vahingoittaa sitä ), vaikka se huutaisi miten paljon tahansa? Tiedän tapaamislait ja mun on se pakko periaatteessa sinne antaa, mutta mulla painaa nyt enemmän vaakakupissa kyllä tuon lapsen psyyke. Se kun on joutunut näkemään ja kuulemaankin jo niin paljon pienen elämänsä aikana meidän tappeluita, että mä en yhtään ihmettele, että se ei halua isälleen ja että se saa siitä jotain traumoja...