Mitä hyötyä mollata miestä ja valittaa parisuhteesta facebookissa??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mulish

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
4 296
0
36
Muutama kaveri valittaa joka päivä jotain ja ihan avoimesti haukkuvat miehiään. :headwall:
En voi käsittää mitä hyötyä siitä on, kerätään säälipisteitä?

Turha aloitus mut pitihän purkaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Sama kait se on valittaako ja mollaa facebookissa tai täällä tai yleensäkään netissä.

no musta ei ainakaan ole sama. harva täällä tietää kenestä miehestä puhutaan, jos täällä haukkuu. (lukuunottamatta niitä muutamaa nikkiä, jotka täällä esittelevät koko elämänsä)

On se vähän eri täällä nimettömänä purkaa fiilistään, ehkä turhankin katkerasti, kuin facebookissa, missä jutut lukee yleensä myös mies, miehen mahd. sisarukset, ystävät jne. (Koska ovat usein myös vaimon kavereita).

Mun mielestä on todella väärin miestä kohtaa levitellä henkilökohtaisia asioita nettiin. Tunnistettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Sama kait se on valittaako ja mollaa facebookissa tai täällä tai yleensäkään netissä.

no musta ei ainakaan ole sama. harva täällä tietää kenestä miehestä puhutaan, jos täällä haukkuu. (lukuunottamatta niitä muutamaa nikkiä, jotka täällä esittelevät koko elämänsä)

Mulle se on ihan sama,kun en tuon miehen mollaaamista missään netissä tee.

joo, no tää aloitus ei tainnutkaan koskea sua..

Mä sitä mieltä että ne asiat pitää selvittää keskenään. Ite ovat miehet valinneet, kuka pakottaa asumaan saman katon alla. Vai onko nää sit niitä tapavalittajia..

joo, no tää aloitus ei tainnutkaan koskea sua..

Mitä sillä on väliä koskettiko minua,vastasin etten yleensäkään ymmärrä netissä miehestä valittamista.
Sanoo sille ukolle suoraan jos vituttaa jokin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
On se vähän eri täällä nimettömänä purkaa fiilistään, ehkä turhankin katkerasti, kuin facebookissa, missä jutut lukee yleensä myös mies, miehen mahd. sisarukset, ystävät jne. (Koska ovat usein myös vaimon kavereita).

Mun mielestä on todella väärin miestä kohtaa levitellä henkilökohtaisia asioita nettiin. Tunnistettavasti.

Peesi.

Mitä sillä on väliä koskettiko minua,vastasin etten yleensäkään ymmärrä netissä miehestä valittamista.
Sanoo sille ukolle suoraan jos vituttaa jokin.

no jos nyt ihan pilkkua nu**itaan, niin sä et sanonut mitään siitä, ettet tuota haukkumista ymmärrä, vaan totesit olevan itsellesi ihan sama koska et itse toimi niin ;)

mutta joo, itsekin tuohon kysymykseen palaten, niin en kyllä myöskään ymmärrä tuota tapaa, enkä muutenkaan sitä, että kahden keskiset riidat jaetaan aina kaikkien muiden kanssa. taitaa tosiaan olla kyse vaan huomionhausta.

Yhteistyössä