Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Sama kait se on valittaako ja mollaa facebookissa tai täällä tai yleensäkään netissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Sama kait se on valittaako ja mollaa facebookissa tai täällä tai yleensäkään netissä.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Sama kait se on valittaako ja mollaa facebookissa tai täällä tai yleensäkään netissä.
no musta ei ainakaan ole sama. harva täällä tietää kenestä miehestä puhutaan, jos täällä haukkuu. (lukuunottamatta niitä muutamaa nikkiä, jotka täällä esittelevät koko elämänsä)
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Sama kait se on valittaako ja mollaa facebookissa tai täällä tai yleensäkään netissä.
no musta ei ainakaan ole sama. harva täällä tietää kenestä miehestä puhutaan, jos täällä haukkuu. (lukuunottamatta niitä muutamaa nikkiä, jotka täällä esittelevät koko elämänsä)
Mulle se on ihan sama,kun en tuon miehen mollaaamista missään netissä tee.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Sama kait se on valittaako ja mollaa facebookissa tai täällä tai yleensäkään netissä.
Mulle se on ihan sama,kun en tuon miehen mollaaamista missään netissä tee.
joo, no tää aloitus ei tainnutkaan koskea sua..
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:On se vähän eri täällä nimettömänä purkaa fiilistään, ehkä turhankin katkerasti, kuin facebookissa, missä jutut lukee yleensä myös mies, miehen mahd. sisarukset, ystävät jne. (Koska ovat usein myös vaimon kavereita).
Mun mielestä on todella väärin miestä kohtaa levitellä henkilökohtaisia asioita nettiin. Tunnistettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mitä sillä on väliä koskettiko minua,vastasin etten yleensäkään ymmärrä netissä miehestä valittamista.
Sanoo sille ukolle suoraan jos vituttaa jokin.