Mitä hyvää tässä on? *ei löydä sitä positiivista puolta nyt*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Tänään piti viettää niitä tyttöjen yhteissynttäreitä (toinen 5v, toinen 14v) sukulaisille. Me asutaan senverran sivussa kaikista sukulaisista, joten siks yhdistetään usein synttäreitä, jos ne on oikeesti muutenkin lähekkäin (siis ne syntymäpäivät).
Kutsut laitettiin hyvissä ajoin... ja kutsuissa toivottiin vastausta. Vastaus saatiin yhdeltä, että eivät pääse tulemaan. Muut ei ilmoittaneet mitään... paitsi sit tänään sitämukaa kun tässä illalla aloin laitella viestejä, että ovatko tulossa vai eivät... Joku on unohtanut, jollekin on tullut muuta menoa jne.
Eli tytöille ei tullut yhtään vierasta :( , ja niinkun niitä serkkuja ja tätejä odotettiin, kun niitä muutenkin harvoin nähdään.

No mie sit totesin tuossa miehelle, että syödään kakut ym. (joita mie olin sit tehnyt kuitenkin siinä uskossa, että kyllä aina joku tulee kylään) sit iltapalalla, ja juhlistetaan samalla meidän 11v hääpäivää, joka sattuu olemaan muuten tänään.
Mies siihen, että "Onks siinä jotain juhlistamista?" :o

Siis joko syynä on tää raskaus, tai sit mie oon muuten vaan herkkä, mutta itkettämään alkoi... mies ei muista hääpäivää, eikä noteeraa sitä edes silloin kun sille siitä mainitsee... ja lapsetkin jäi ilman vieraita :'( *ihan kun kaikki ois vaan hällä-väliä noista - tyylisiä* :ashamed:

:hug: :hug: tiiän miten P:stä on kun vieraat ei tuukkaan...
ja mies.. höh.. no eipä tuo mun mieskään hääpäivää viimevuonna jaksanut viettää... niin pidettiin sitten pojan nimiäiset sinä päivänä...
ja äitienpäivän mies unohti viimevuonna... |O

:hug:
Mulla kesti yli kymmenen vuottatajuta, että miehen mielestä vuosipäivät ei oo tärkeitä, vaan elämä ja yhteinen arki. Jospa se sun mieheskin tarkoitti sitä, että sillä vuosipäivällä sinänsä ei oo niin suurta merkitystä, joka päivä on yhtä tärkeä yhteinen päivä.

Niin, siis juu... mies ei ikinä oo piitannut hää- , äitien, - isien- tai syntymäpäivistä. Se ei oo uutta... mutta kun näki että mulla on paha mieli jo valmiiksi, niin ois vaikka sanonut, että "No sepä se, juhlistetaan sitä sit, ku ei vieraille kelpaa" tai jotain...
Tyttöjen synttäreitä kuitenkin vietettiin / vietetään aina omalla porukalla oikeana syntymäpäivänäkin.

oho.. onko siiitä tosiaan vuosi siitä tene viime hääpäivästä?
eikös se ollut teillä kun mieteit mitä teette 10vuotia hääpäivänä kun mies ei halunnut hempeilyä?
Mutta meni kuitenkin ihan kivasti.

Musta tosi kurjaa tytöile ettei kukaan tullut. tosi kurjaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
eikös se ollut teillä kun mieteit mitä teette 10vuotia hääpäivänä kun mies ei halunnut hempeilyä?

Juu... tasan vuosi.
Eniten muakin harmittaa tässä nuo tytöt... Aamusta alkain laittoivat mekkoja ja kampasivat hiuksia jne, että kun tulee vieraita... ja ihan heidän kutsumana. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Juu... tasan vuosi.
Eniten muakin harmittaa tässä nuo tytöt... Aamusta alkain laittoivat mekkoja ja kampasivat hiuksia jne, että kun tulee vieraita... ja ihan heidän kutsumana. :(

on kyllä vuosi mennyt todella äkkiä. tuntuu etä tuo teidän hääpäivä oli just =)

Joo tosi tytöille. mutta vastoinkäymiset vahvistaa ja onneksi on rakastava perhe jonka kanssa sai juhlittua

Ompa tosi harmi :/ Vaikea tuosta olisi munkaan, yltiöpositiivisen ihmisen, löytää positiivisia pointteja. Paitsi se, että saa itse enemmän herkkuja =)

Lohtu :hug: sinulle ja lämpöiset onnittelut tyttärille!

Onhan tuossa positiivista :-) kuulostaa yhtä hyvältä kuin mun viime pe ( oon myös raskaana). Tosin mulle sattui eri asioita. Olin ihan maani myyneenä aamusta iltaan ja siis todella onneton. Mietin että "mitä hyvää tässä nyt on.. " ja tajusin ettei kyse oo mistään kuolemanvakavasta eli kun tästä tokenen niin olen vahvempi ja viisaampi. Ihminen kun voi kasvaa vain vastoinkäymisten kautta henkevämäksi. Tuo ei ole vitsi. Olettaen siis että ihminen ei sairastu mieleltään vastoinkäymisten vuoksi..

rose-rouge-ouvre.gif

Onnea tytöille ja hääpäivälle!!!!

Kuulostaa todella ikävältä. Onko teillä muita tuttuja tai ystäviä, siis läheisempiä, jotka voisitte kutsua seuraaville synttäreille? Jos harvoin pidätte yhteyttä, niin eivät koe teitä ehkä niin läheisiksi, että tulisivat? Tihentäkää yhteydenpitoa muulloinkin, niin tunnutte tutummilta? Mie yritän pitää kaikkiin läheisiin kiireenkin keskellä yhteyttä jollakin lailla ja synttäreille kutsutaan joko lasten kavereita tai ihan läheisimpiä, jotka varmasti tulevat.
Enpä tuohon miehen kommenttiin osaa mitään sanoa, onkohan sillä masennusta tai pinna kireellä? Aiemmin kerroit jotain muutakin samantyylistä (saunasta pois syöksyminen- se kadotetun kengän etsintä) miehestäs... :(

Alkuperäinen kirjoittaja suuren perheen äiti:
Kuulostaa todella ikävältä. Onko teillä muita tuttuja tai ystäviä, siis läheisempiä, jotka voisitte kutsua seuraaville synttäreille? Jos harvoin pidätte yhteyttä, niin eivät koe teitä ehkä niin läheisiksi, että tulisivat? Tihentäkää yhteydenpitoa muulloinkin, niin tunnutte tutummilta? Mie yritän pitää kaikkiin läheisiin kiireenkin keskellä yhteyttä jollakin lailla ja synttäreille kutsutaan joko lasten kavereita tai ihan läheisimpiä, jotka varmasti tulevat.
Enpä tuohon miehen kommenttiin osaa mitään sanoa, onkohan sillä masennusta tai pinna kireellä? Aiemmin kerroit jotain muutakin samantyylistä (saunasta pois syöksyminen- se kadotetun kengän etsintä) miehestäs... :(

Tuo silmäniskuhymiö tuli väärään paikkaan, ei ollut tarkoitettu.

Tuli mieleeni jälkikäteen tuosta miehesi kommentista, että joidenkin mielestä vasta 25v tai enemmän avioliittovuosi on "saavutus" ja juhlan paikka. Sitä ennen olevat vuosipäivät ovat vasta avioliiton alkutaivalta.

Lasten harmia ei edes tämä "positiivinen huomio" poista.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Juu... tasan vuosi.

kamalaa! :hug: :hug: mun tekee oikein sydämestä pahaa, vaikka en teitä tunnekkaan. tollasta ei sais lapsille tpahtua, se on niin iso juttu se synttäri.

Yhteistyössä