Mitä ihmeen järkeä tossa kolmosen Keho kovilla -ohjelmassa on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Siis hä?

Mitä järkeä on teettää tommosia hypoteettisia kuvia, jotka ei hyvinkään suurella todennäköisyydellä pidä paikkaansa?

Ja mitä pahaa on siinä, että joskus viidenkympin tienoilla on ryppyjä? ...tuleehan noita.

Alkuperäinen kirjoittaja milana:
Saada ihmiset näkemään mitä epäterveelliset elämäntavat saa aikaan ja KUINKA PIAN?

Ei saa aikaan, vaan voi saada.

...siis... hmm.. tuo on siinäkin mielessä huono, että esim. tuon lihomisen osalta: se ei tapahdu yhdessä yössä. Jos painoaan tarkkailee, sitä tarkkailee kyllä yleensä vähän koko ajan. Eli eihän sen ole pakko antaa nousta jotain kahtakymmentä kiloa, vaan jo muutaman jälkeen voi laihduttaa.

Sitten kuka voi sanoa loppujen lopuksi, miltä me tullaa näyttämään, kun elintapojen lisäksi siihen vaikuttaa pirun paljon myös geenit, joita tossa ohjelmassa ei oteta yhtään huomioon.

...joten edelleenkään... mitä järkeä.

Ja lisään vielä, että mua inhottaa tuo ohjelma siksikin, että siinä koitetaan saada kaikki ihmiset yhteen muottiin.

Nytkin tuo yks noista sanoi tuolle toiselle, että sä vanhenet nopeammin/pahemmin, koska susta tulee lihava.

Jooh, lihavuushan on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kamalaa.

Minusta se oli hyvä ohjelma, katsoin äsken. En tiedä mikä minuun on tullut..olen hirveän kyvytön saamaan itseäni lenkille, syömään terveellisesti ym. pitämään huolta itsestäni. Ennen se kaikki oli ihan normaalia...vuoden aikana olen muuttunut ja ajattelen vain hetkellistä mielihyvää. Tiedän tasan tarkkaan, että terveelliset elämäntavat kantavat ja auttavat masentuneeseenkin oloon. (En halua neuvoa ketään) Harmittaa kovasti, kun en jaksa huolehtia elintavoistani. Näkisimpä kaksikymmentä vuotta eteenpäin nyt -varmasti kolahtaisi. :ashamed:

Yhteistyössä