mitä ihmetä tämä on?asiaa kierukasta!APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummastelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummastelija

Vieras
Kesäkuussa laitoin hormooni kierukan. menkat tulleet normaaleina ja suht säännöllisinä. nyt tässä kuussa alku kuusta oli maha kipee menkkamaisesti ja muutamana päivänä tuli hieman vuotoa joka oli ns vanhaa verta eli vaalean ruskeaa.
eilen alkoi taas kova vatsakipu ihankuin synnytys kipua joka säteilee reisiinkin.tänään nyt illalla alkoi taas todella niukka vuoto. lähinnä wc käyntien yhteydessä tulee paperiin hieman tuhrua kun pyyhkii. vatsa on turvonnut kun ilmapallo ja kipeä.

onko tämä ihan tyypillistä kun on kierukka?

mitä oireita kohtu tulehduksessa ollut? tuo vuoto mitä minulla tulee ei haise miltään ja on sellaista todela paksua töhnää ja väritään ehkä joku kaakaon väri on lähinnä..eli sellaista vaalean ruskeaa.

mulla oli helvetilliset tuskat alamahalla, ekan kerran ku oli ni kärvistelin 3vk asian kanssa ja sittempäs sitä popsittiinki antaumuksella antibiootteja että pääs eroon tulehduksesta.
mulla oli just tuota että tuntuu että vähintään synnyttää, ukolle sanoinki et saas nähä mitä synnytän. lääkäri sit ultras jne ja totes että selvä tapaus. Ekan kierukan aikaan oli kaks tulehdusta ja kolmannen alkaessa ottivat pois ja toka kierukka ehti olla 3viikkoa kun alko tulehdus, poistivat siinä vaiheessa suoraan. On kuitenki melkosia ne antibiootit mitä siihen vaivaan syödään, tai ainaki mä söin ku oon viel allerginen muutamalle antibiootille, kivasti oli sit sekä ylä,- että alamaha kipeenä.. |O

toisaalta mietin raskaudenkin mahdollisuutta. tein alkuviikosta testin joka näytti negaa? siihen kyllä tuli joku haalea viiva joka sitten hävisi ja joka ehkä ihan himmeänä vieläkin testissä näkyy jos oikein tarkkaan tihrustaa. mies ei siinä näe mitään mutta minä näen joten en tiedä kuvittelenko näkeväni.
oieitakin on
lämpö 36.7 ja ylensä ei ole voin korkea
oksettaa
väsyttää

tiedä sitten onko mahatauti tulossa vai mikä.

Yhteistyössä