mitä ihmettä??!!kuumetta 39.2 ja ei tunnu kuumeiselta olo?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja guume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

guume

Vieras
joo eli mittasin kuumeen ja näytti 39.2
monta kertaa mittasin,molemmista kainaloista ja laitoin vielä miehen mittaamaan itseltään ja hällä normaali lämpö..
miten mulla ei oo ollenkaan kuumeinen olo?onko tää nyt ihan normaalia?

mä oon yleensä jo ihan puolikuollut jos on vaan 37-37,5 kuume..
mut miten ihmeessä mä en oo tätä huomannu,ihan huvikseen vaan mittasin ku poika on flunssassa ja mittari oli tuos vieressä..
mulla on kyl tänään ollu päänsärkyä,väsymystä ja pientä palelua mut ei mitään kuume oloa..

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
mulla vaan kiinnostaa et miks sit mittasit kuumetta jos ei oo yhtään kuume olo :D

Minä yleensä mittaan sillon, jos oikein väsyttää ja viluttaa, ja joskus on tullut ylläreitä-paras oli kun jouluaattona olin väsy, ja mittari näytti 40.2!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
mulla vaan kiinnostaa et miks sit mittasit kuumetta jos ei oo yhtään kuume olo :D

Minä yleensä mittaan sillon, jos oikein väsyttää ja viluttaa, ja joskus on tullut ylläreitä-paras oli kun jouluaattona olin väsy, ja mittari näytti 40.2!!!

Mulla menee niin,että saa olla yli 39 et jossakin tuntuu kummalta :xmas:

Huh,siis sulla ei muuta oo ku väsytys ja vilutus noin korkeassa kuumeessa?

siis mulle tuli vaan sellanen tunne että mittaanpa kuumeen,ei mulla koskaan oo kuume tältä tuntunu,ja kun mulla ei saa nousta yli 39 kun tulee kouristuksia..hitto vie..
otin just 100mg ketorinin jos auttas

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:

Mulla menee niin,että saa olla yli 39 et jossakin tuntuu kummalta :xmas:

Huh,siis sulla ei muuta oo ku väsytys ja vilutus noin korkeassa kuumeessa?

Juu, ei muuta.
Lopulta jouduin sairaalaan, missä olin kaksi viikkoa, eikä kuumeelle löydetty mitään syytä!

Yhteistyössä