Mitä ihmettä lattialla vilistää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ihan täysin vahingossa huomasin, että laminaatilla kaksi järjettömän pientä mustaa pistettä liikkuu edes takaisin. Jotain ötököitä ne oli ja kun menin lattialle niin kolme tai neljä niitä taisi olla. Mitään ei todellakaan olisi huomannut ellei ne ois liikkuneet. Maksimissaan sokerinmurusen kokoisia ja mustia/tummanruskeita.

On koira. Lintukirppu.... jaah... ai se näyttää tolta. Onko se ikävä?

Äsken löyty samasta kohtaa joku hämähäkkiä ja muurahaista muistuttava tyyppi.... Raajat siis kuin hämähäkillä ja kroppa kuin muurahaisella, hiukan perusmuurahaista (mauriaista) isompi. Olikohan noi sen vauvoja mitkä teilasin ensin...

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
siis sokeritoukkia?

Sokeritoukkia? Luitko yhtään tuota avaustani? Pieniä mustia tai tummanruskeita sokerihipun kokoisia. Eli siis NIIIIIIIN pieniä, että ne hädintuskin näkee. Eikä näkisikään ellei ne liikkuisi. Sokeritoukan tunnistan ja se on miljoonakertaa suurempi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis sokeritoukkia?

Sokeritoukkia? Luitko yhtään tuota avaustani? Pieniä mustia tai tummanruskeita sokerihipun kokoisia. Eli siis NIIIIIIIN pieniä, että ne hädintuskin näkee. Eikä näkisikään ellei ne liikkuisi. Sokeritoukan tunnistan ja se on miljoonakertaa suurempi.

no nehän on sitten hämähäkinpoikasia. onko muuten hämähäkkejä näkynyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Vai olisiko joitain punkkeja? :xmas:

Tai sitten ne oli munkkeja. Mun vaimo kun paistoi eka kertaa munkkeja, niin pari tippui lattialle, eikä ikinä löydetty niitä. Oli sen verran pieniä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
siis sokeritoukkia?

Kyllä on näkynyt hämiksiä.

Mä sitten inhoon noita hiton ötököitä. Joku perhanan kärpänenkin on nyt koko ajan tässä mun kimpussa. grrrr

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
siis sokeritoukkia?

Kyllä on näkynyt hämiksiä.

Mä sitten inhoon noita hiton ötököitä. Joku perhanan kärpänenkin on nyt koko ajan tässä mun kimpussa. grrrr

kohta on kärpäsen toukkia nurkissa pyörimässä.

Yhteistyössä