Mitä ihmettä me voitaisiin tehdä jussina???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masis

Vieras
Mä en halua olla taas tätäkin juhlapyhää kotona istumassa. Mies kyllä on ihan tyytyväinen siihen, mä en, olen ihan kypsä koko ukkoon muutenkin. Tiedä onko viimeinen jussi yhdessä.

Sellaista ystävpariskuntaa/perhettä ei ole jonka luona voitaisiin olla ja grillailla.
Vanhempieni mökille on liian pitkä matka että viitsii lasten kanssa lähtee parin päivän takia ajelemaan.
Risteilyjä katsoin, mutta lyhyet risteilyt lähtee aamuvarhaisella tai iltamyöhään.
Muuta en keksi. Auttakaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ideaa pukkaa:
Kutsukaa ihmisiä grillaamaan nyyttäriperiaatteella. Lapsille joku uima-altaan tapainen ja sauna lämpimäksi.

Joo tää olisi ihan jees, mutta kun meillä ei ole sellaisia ystäviä, joita kutsua :(
Ollaan melko vähän asuttu tällä paikka´kunnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja masis:
Mä en halua olla taas tätäkin juhlapyhää kotona istumassa. Mies kyllä on ihan tyytyväinen siihen, mä en, olen ihan kypsä koko ukkoon muutenkin. Tiedä onko viimeinen jussi yhdessä.

Sellaista ystävpariskuntaa/perhettä ei ole jonka luona voitaisiin olla ja grillailla.
Vanhempieni mökille on liian pitkä matka että viitsii lasten kanssa lähtee parin päivän takia ajelemaan.
Risteilyjä katsoin, mutta lyhyet risteilyt lähtee aamuvarhaisella tai iltamyöhään.
Muuta en keksi. Auttakaa.

Jospa vanhempanne tulisikin teille viettämään juhannusta?