Mitä ihmettä mun kuuluis tehdä!? purkaus olan takaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana...

Vieras
Meillä miehen kanssa värikäs menneisyys.
No, mä oon kyllä päässyt siitä jo yli mutta mies ei. syytää kaiken meidän nuorimman päälle, ei hoida, ei leiki, ei ole muutenkaan mitenkään kiinnostunut lapsestaan. Ei kuulemma ole rasite kun mä hoidan sen. Tehtiin isyystesti ja maksoin itseni kipeeksi siittä. Vaan siksi että saisin tuonkin uskomaan että lapsi on hänen. No, hän tän kaiken paskan aikoinaan aloitti ja mun mielestä sillä ei oo mitään oikeutta kiukutella 3 vuotta mulle. Tai siis lapselle. Mitä väärää tuo laps on tehnyt? Eilen illalla sanoin sitten että jos et ala hoitamaan ja huomioimaan lasta otan sille oman sukunimen ja se on sitten vaan mun, ei mitään isittelyjä sieltä suunnalta. Ja että tosiaan opetan lapsen käyttämään isästään vain etunimeä. Hitto mä olin/olen raivoissani... Mä oon niin kypsä tähän ja jos ei olisi joulu tulossa, lähtisin kälppimään ihan surutta ja lupasin itselleni että uudenvuoden lupaus koskee mun onnellisuutta. Lopetan vaikka tän suhteen jos ei meno muutu... Mä en jaksa enää, mitä vit*ua mun tarttis tehdä????? :I
Lapset 5 ja 3v, kuinka hyvin tuollainen kolme vuotiaskin ymmärtää jo että isä hyljeksii :ashamed:

Miten joulu tähän liittyy?? Jos lapsen kehitys ja hyvinvointi on vaarassa, silloin pitää älytä ottaa jalat alle heti, eikä odotella mitään seuraavaa vuotta. Ei vaikuta kovin tasapainoiselta touhulta tuollainen.

[QUOTE="vieras";22585548 begin_of_the_skype_highlighting**************22585548******end_of_the_skype_highlighting]Miten joulu tähän liittyy?? Jos lapsen kehitys ja hyvinvointi on vaarassa, silloin pitää älytä ottaa jalat alle heti, eikä odotella mitään seuraavaa vuotta. Ei vaikuta kovin tasapainoiselta touhulta tuollainen.[/QUOTE]

Se että täältä on hankala saada joulun aikaa mitään asuntoja :/ Eikä mulla oo kavereita tai sukulaisia mihin mennä. Ihan yksin täytyy alottaa.. Alusta.. Tai siis lasten kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja sgsgd:kyllä 3v sen huomaa jos isä syrjii. miten se käytännössä tapahtuu?[/QUOTE:
No, ei vaan huomioi. Ei käytä aikaa hänen kanssaan. Mä hoidan kaikki jutut. Nukkumaan laitot, öitä voi sohvalta läppärin takaa huutaa.. Pesen hampaat, ruokin, hoivaan, lohdutan, leikin, käyn ulkona.

Aina sama laulu tän palstan naisilla. Mies on niin ja näin huono ja kohtelee päin kettua ja lapset kärsii jne. mutta silti ei voi erota kun sit pitäs olla ihan yksin, voi kyynel. Kaikkien äitien pitäisi laittaa lapsen etu ihan kaiken edelle, et sä voi lapsen kustannuksella antaa ton touhun jatkua vaan koska et halua olla yksin. En vaan voi käsittää tota ajatusmaailmaa "mielummin vaikka kuinka huonossa suhteessa kuin yksin." Juurikin tuosta syystä mä en voi yhtään näin aikuisena sietää omaa äitiäni, hänen yksinolemisenpelkonsa takia mulla oli todella hirveä lapsuus.

Yhteistyössä