Mitä ihmettä? Pop:n mallistossa vain punainen ja myrkynvihreä vk-haalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärtymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärtymys

Vieras
En ainakaan muita värejä löytänyt nettisivuilta. Miten voi valikoima olla niin surkea, että uutuusmallistossa on vain kahden värisiä haalareita? Tai saattoi siellä olla vielä joku pinkki, mutta kun pojalle olen haalaria ostamassa niin ei paljoa auta.

Polarn o pyret tarjoaa siis uudessa kevään pojille yhden vihreän haalarin?! (Ja sitä en osat, koska väri on kauhea). Vai onkohan ne sittenkin vanhoja malleja ja uusia olisi vasta tulossa?

En tykkää Popin ulkovaatevalikoimasta juuri tuon takia. Tai en siksikään, että yhteen liikkeeseen tuntuu tulevan ne kaksi värillistä kahdessa koossa ja ne menee heti. Mutta ei Molonkaan haalareita löydy kaikessa värikirjossaan, vaan Suomen putiikkeihin tulee ne tutut ja turvalliset värit.

Toivotaan asiaan muutosta.

En tykkää Popin ulkovaatevalikoimasta juuri tuon takia. Tai en siksikään, että yhteen liikkeeseen tuntuu tulevan ne kaksi värillistä kahdessa koossa ja ne menee heti. Mutta ei Molonkaan haalareita löydy kaikessa värikirjossaan, vaan Suomen putiikkeihin tulee ne tutut ja turvalliset värit.

Mä en enää jaksa ostaa Popisyta mitään ku ikinä ei löydy kokoja vaikka uusista raitakuoseista. En mä jaksa enää kytätä, ostan muualta vaatteet sitten.

Ai onks Mololla muitakin värejä mitä suomalaisissa nettikaupoissa ei ole? Tarkotatko talvi vai vk-haalareita?

Toivotaan! Mä voisin papattaa näistä väriasioista enemmänkin, esim. miksi aina pojille on tarjolla sitä perkeleen kirkkaansinistä/perussinistä? Vihaan sitä väriä.

Pop ilahdutti vuosi sitten, kun löysin 92 cm koossa pojalle turkoosin vk-haalarin ja se olikin hyvä ostos kaikin puolin. Kysyin myyjältä myös isompia kokoja, mutta turkoosia väriä oli kuulemma saatavilla vain vauvamallissa eli 92 cm asti.

Mutta noin yleensä aina löytyy vain kirkkaansinistä, mustaa/tummansinistä tai sitä hemmetin myrkynvihreää. Mitäs "salaisia" värejä Mololla on?

[QUOTE="mona";28024138]Mä en enää jaksa ostaa Popisyta mitään ku ikinä ei löydy kokoja vaikka uusista raitakuoseista. En mä jaksa enää kytätä, ostan muualta vaatteet sitten.

Ai onks Mololla muitakin värejä mitä suomalaisissa nettikaupoissa ei ole? Tarkotatko talvi vai vk-haalareita?[/QUOTE]

Siis tarkoitin ihan kauppakauppoja, pieniä liikkeitä. Ne ei koskaan tilaa mitään hienoa. Aina saman Rainbown ja yhden pinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärtymys;28024162:
Mä siedän hyvinkin, kunhan se väri olisi kiva. Kuten se 92 cm turkoosi haalari pojalle, mutta se ei enää ensi syksynä mahdu (eikä luultavasti edes nyt keväälläkään).

Laita ihan Googlen kuvahakuun Molo kids haalari, niin aika monta eri väriä löytyy. Meillä on pojalla se pyxis denim (?) ja tytöllä tumma liila.

Ja mulla ei siis ole mitään sitä vastaan, että ostan sen haalarin jostain nettiputiikista (vaikka mukavampihan se olisi nähdä haalari livenä ennen ostamista), kunhan nyt löytäisin jonkun kivan!

Reimalla on joku kaksivärinen omenanvihreä-turkoosi haalari; tykkään väreistä mutta siinä on 98 cm suurin koko. Olen ostamassa jo kokoa 104, koska poika ei tarvitse nyt kevääksi haalaria (vanha saattaa mahtua + meillä on 2-osainen ulkoiluasu) mutta tulevaksi syksyksi (ja keväälle 2014) pitäisi se haalari nyt löytää. Olikohan Reimalla joku kokovihreä, misää oli isompiakin kokoja? Mutta se ei ole niin kiva kuin olisi turkoosi. Miksi kellään valmistajalla ei ole turkoosia haalaria valikoimissa?

Ticketillähän on yleensä ollu ihana turkoosi. Meillä on useampikin Ticketin turkoosi asu. Meille kyllä uppoo tummansininenkin, vaikka turkoosi-sinisen raitapipon kanssa.

Laita ihan Googlen kuvahakuun Molo kids haalari, niin aika monta eri väriä löytyy. Meillä on pojalla se pyxis denim (?) ja tytöllä tumma liila.

Laitoin jo kerran, mutta muistelen ettei silloin löytynyt (pojille) kuin kirkkaanvihreä, kirkkaansininen ja denim.

En tajua miksi turkoosi on niin hyljeksitty väri ulkovaatteissa. Tehdäänhän tytöillekin vaaleanpunaisia/kirkkaan pinkkejä ulkovaatteita; ei turkoosi ole sen arempi väri.

Mun pojalla oli pari vuotta sitten Cupcaken turkoosi vk-haalari, sellainen missä oli vihreä tähti. Se oli ihana. Löytyykö Racoonilta siis mitään? Eli entinen Cupcake.

Ei löydy. Olen selannut mallistot läpi. Mun pojalla oli viime talvena (ja on tänäkin talvena) Cupcaken tähtihaalari, josta tykkään kovasti :) Ja nimenomaan Cupcaken mallistoa, ei tätä uudempaa Racoonia.

[QUOTE="mona";28024204]Ticketillähän on yleensä ollu ihana turkoosi. Meillä on useampikin Ticketin turkoosi asu. Meille kyllä uppoo tummansininenkin, vaikka turkoosi-sinisen raitapipon kanssa.[/QUOTE]

Ai vk-haalari? Sen turkoosin talvihaalarin tiedän kyllä, kiva väri.

Mä suunnnitelin 3veelle Molo Kidsin denim-haalaria, mutta siinä sais olla enemmän oranssia. Harmi kun me ei tarvita kaksiosaista (saatiin käytettynä yksi kiva) kun se ois ihana. Erityisesti ne epäsymmetriset oranssit vetskarit.

Tää siis orannsin pipon kanssa, ois ihana..

http://www.tinttaiita.fi/molo-kids-hopla-snow-denim-valikausitakki-p-2270.html

Nyt näyttää siltä, että jos jotain kirkkaampaa väriä haluan, niin se olisi sitten se Reiman omenanvihreä haalari, jossa muistaakseni oli isompiakin kokoja. Harmi tosiaan että sitä Reiman kaksivärista haalaria on vain 98 cm asti. Poika oli joulukuussa 94 cm, joten arvelen että syksyllä hän on vähintään 98 cm. Eli kannatta ottaa 104 haalari, joka menee varmasti myös sitten keväällä?

Kyllä mulle pohjaväriltään tummempikin käy, esim. hiilenharmaa tai harmaanruskea olisi ihan tyylikäs väri, jos siinä olisi piristeenä vaikka sitä turkoosia (kuten Cupcaken vanhan talvimalliston tähtihaalarissa).

Alkuperäinen kirjoittaja Ärtymys;28024307:
Nyt näyttää siltä, että jos jotain kirkkaampaa väriä haluan, niin se olisi sitten se Reiman omenanvihreä haalari, jossa muistaakseni oli isompiakin kokoja. Harmi tosiaan että sitä Reiman kaksivärista haalaria on vain 98 cm asti. Poika oli joulukuussa 94 cm, joten arvelen että syksyllä hän on vähintään 98 cm. Eli kannatta ottaa 104 haalari, joka menee varmasti myös sitten keväällä?

Kyllä mulle pohjaväriltään tummempikin käy, esim. hiilenharmaa tai harmaanruskea olisi ihan tyylikäs väri, jos siinä olisi piristeenä vaikka sitä turkoosia (kuten Cupcaken vanhan talvimalliston tähtihaalarissa).

Jos sinulle se väri on noin tärkeä, niin miksi et etsi käytettynä jotain kivaa haalaria?
Jos ei uusista mallistoista löydy mitään,niin sitten täytyy katsoa esim huutonettiä yms, kyllä niitä hyväkuntoisiakin löytyy, välillä käyttämättömiäkin, kun ihmiset ostavat etukäteen ja sitten muuttavat mielestä värin suhteen.

AI NIIN, katsoppas esim blogia poikien tyyliin, siellä taisi olla Jonathan-merkillä kiva turkoosi haalari!

Jos sinulle se väri on noin tärkeä, niin miksi et etsi käytettynä jotain kivaa haalaria?
Jos ei uusista mallistoista löydy mitään,niin sitten täytyy katsoa esim huutonettiä yms, kyllä niitä hyväkuntoisiakin löytyy, välillä käyttämättömiäkin, kun ihmiset ostavat etukäteen ja sitten muuttavat mielestä värin suhteen.

AI NIIN, katsoppas esim blogia poikien tyyliin, siellä taisi olla Jonathan-merkillä kiva turkoosi haalari!

Jonathanin haalarit on surkeita, vaikka turkooseja ovatkin.

Yhteistyössä