Mitä ihmettä tää tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamx2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamx2

Jäsen
23.01.2009
130
0
16
Itsellä ei ollu hajua omasta kierrosta kun kaks lasta takana pieneen ikäeroon ja nyt sit oikeastaan ei edes kolmosta yritetty ..

Mutta satuttiin ilman ehkäisyä KERRAN viime kuussa olla ja näin sit kävi...

No aloitan alusta. Edellisen yrityksen aikaan oli ovistestit käytössä. Ja kun lääkäri ajatteli et mulla ovis voi olla aika myöhään niin testasin sitä sit kierron lopussa ja sieltähän ne sitten vahvat viivat paukahti heti näyttöön.. No kova yritys päälle ja menkkoja odottelemaan. Meni 3 vko eikä menkkoja näy. Tein raskaustestin ja riemuksi se olikin plussa... Menin alkuraskauden ultraan ja olinkin kuukauden luulemaani pidemmällä raskaana eli se ovistesti oli kuulemma reagoinut raskaushormoniin ja antanut vahvan plussan .

No lapset tehtiin ja nyt sitten yhden kerran oltiin ilman ehkäisyä viime kuussa ´ja asia jäi mua vaivaamaan. Tein eilen raskaustestin joka antoi heti plussan mutta se viiva hävisi minuutissa.. Palasi sitten odotusajan jälkeen.. HÄÄÄH... No mulla oli sitten ovistestej´ä jäänyt kaappiin ja huvikseni tein sen ja kaksi viivaa paukahti siihen. Eilen yksi himmeä ja vahva ja tänään tein uusiksi niin kaksi vahvaa!

kiertoni on ollut jotain 25 päivän luokkaa ja nyt olisi kiertopäivä 26!

en millään malttaisi odottaa paria päivää mut en viitsis niitä raskaustestejäkään ostella turhaan.. Onko kellään ideoita mitä tää on?

Raskaana olet, ei siihen muuta selitystä ole..

Kyllähän se miehesi oli yhtälailla sen kerran ilman ehkäisyä.. Meillä tuollainen tilanne menisi automaattisesti niin että kun lapsi on kerran alulle saatettu niin siinä on haluja enää turha ruveta kyselemään, sieltähän se pieni jo on tulossa :heart: Toivotan onnea miehelle kertomiseen, toivon että mies ei kovin negatiivisesti reagoisi..

Voisi vielä lisätä tuohon että siis jokainenhan tekee omat päätöksensä, eikä ollut tarkoitus kuulostaa mitenkään fanaattiselta tolla edellisellä tekstillä.. :ashamed: :/

että hän kovin vahvasti ainakaan asiaan reagoisi. Varmaan pökerryksissä mutta en usko että hänellä tulisi mieleenkään pyytää aborttia tms. Suunnitelmissa oli viimeinen lapsi "sitten joskus" mutta ei nyt. Kyllähän hänkin ymmärtää että teoilla on seurauksensa ja nyt se vaan (mahdollisesti) oli tällainen iloinen seuraus. Itse siis en pystyisi tekemään aborttia piste. En voisi koskaan vauvaa sanoa vahingoksi vaan iloiseksi yllätykseksi lähinnä... Kaikki menee vaan uusiksi. Oon myynyt osan vauva tavaroista, asunto jää auttamatta liian pieneksi kun nytkin on jo tällä kokoonpanolla on välillä hankaluuksia... Mua alkoi kyllä tosissaan jännittämään. En yhtään tiedä miten miehelle kertoisin ja toisaalta miten oma elimistöni kestää kolme raskautta alle neljään vuoteen... Mutta en kyllä kerro ennen kuin olen täysin varma asiastani...

Alkuperäinen kirjoittaja mamx2:
että hän kovin vahvasti ainakaan asiaan reagoisi. Varmaan pökerryksissä mutta en usko että hänellä tulisi mieleenkään pyytää aborttia tms. Suunnitelmissa oli viimeinen lapsi "sitten joskus" mutta ei nyt. Kyllähän hänkin ymmärtää että teoilla on seurauksensa ja nyt se vaan (mahdollisesti) oli tällainen iloinen seuraus. Itse siis en pystyisi tekemään aborttia piste. En voisi koskaan vauvaa sanoa vahingoksi vaan iloiseksi yllätykseksi lähinnä... Kaikki menee vaan uusiksi. Oon myynyt osan vauva tavaroista, asunto jää auttamatta liian pieneksi kun nytkin on jo tällä kokoonpanolla on välillä hankaluuksia... Mua alkoi kyllä tosissaan jännittämään. En yhtään tiedä miten miehelle kertoisin ja toisaalta miten oma elimistöni kestää kolme raskautta alle neljään vuoteen... Mutta en kyllä kerro ennen kuin olen täysin varma asiastani...

:D Huh, onneksi olit samoilla linjoilla ja ymmärsit mitä minä sanoin...

Meille on nyt tulossa toinen lapsi vuoden ikäerolla ensimmäiseen. Ollaan miehen kanssa seurusteltu vajaa 2 vuotta ja asumme yksiössä nyt puolivuotiaan pikkuykkösen kanssa. Eli suunnilleen voisin sanoa tietäväni tunteen. Mies tosiaan vähän hätkähti toista plussauutista (no, ensimmäistäkin kyllä..) mutta meidän perheessä ei tosiaan edes keskustella abortin mahdollisuudesta, minä en sellaista koskaan voisi tehdä..
Mua myös huolettaa kropan kestäminen kun ekasta synnytyksestä oli tosiaan se 3 kk kun tulin uudelleen raskaaksi, eihän lihakset olleet ehtineet palautua vielä siinä vaiheessa juuri ollenkaan..

ikäero 1v1kk lasten välillä :) Ja esikoinen tuli sektiolla että siinä vaiheessa tosissaan jännitti. Mutta yllättäen menikin ihan hyvin odotusaika! Vaikeinta aikaa oli se kun pikkuinen oli reippaasti alle vuoden ja alkuraskauden väsymys jylläsi. Liitoskivut olivat aikamoiset kun ekan kanssa niitä ei juuri ollenkaan tullut.. Meillä tulisi olemaan lapset vauvan syntyessä noin 2v 9kk ja 1v 8kk :)

Juu kyllä ymmärsin mitä sanoit :)

ja negaa näytti.. en siis aamupissasta sitä tehnyt. Ovistesti näyttää plussaa edelleen :laugh: hullu oon kun jotain ovista testailen mut on jäänyt noita testejä kaappiin lojumaan ja nyt jännitys on kokoajan vaan kovempi...... En olis ikinä uskonut kuuluvani tähän joukkoon ettei malta odottaa.. "menkkamaista" tuntemusta on alavatsalla kolmatta päivää ja vaaleanpunaista (todella hailakan vaaleaa) limaista vuotoa ollut sen saman 3 päivää. edes ph suojaa ei ole tarvinnut. Verenvuotoa ei enempää ei vähempää... piru vie... eikös kolmessa päivässä menkkojenkin pitäis alkaa jos on alkaakseen!!!???

Tästä ehkäisyttömästä kerrasta on nyt 17 päivää jo... yhtään en muista miten paljon aikaisemmin ne menkat edellisen kerran oli... Eikös noiden testien jo pitäis pikkuhiljaa alkaa näyttämään raskaana vai en jos se ovis on sattunut samoille nurkille?... :(

Yhteistyössä