mitä ihmettä teen huuto-net ja outo ostaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nunnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nunnu

Vieras
osti tuotteen annoin tilitiedot + huutohinta +pk
sitten tuli kotiin kirje jossa osa rahoista ja liuta postimerkkejä ja siltikään se ei täytä tota hintaa

mitä ihmettä mä teen. tämmönen onkin ihan outo juttu mulle

Alkuperäinen kirjoittaja nunnu:
sitten tuli kotiin kirje jossa osa rahoista ja liuta postimerkkejä ja siltikään se ei täytä tota hintaa

olisko joku vanhempi ihminen jolle esim. nettipankki on ihan outo juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

olisko joku vanhempi ihminen jolle esim. nettipankki on ihan outo juttu.

Minun appiukko teki tunnuksen huutikseen ja huuti yhtä juttua. Voitti huudon ja kun myyjä pyysi maksun tilille alkoi kauhea papatus että minähän en mitään maksa ennen kun saan tavaran jne, syytti myyjää huijariksi ja ties miksi. Yritin selittää, että tuollainen se käytäntö on, mutta appiukko ei antanut periksi. Nyt hänellä on yksi nega, tunnus käyttämättä ja huutonetti on nykyään "huijareiden paikka" :whistle: Eli sinnekkin mahtuu monenlaista ostajaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pyydät lähettään loput rahat tuotteesta ja laitat postiin merkit päälle.

en mä niitä kaikkia merkkejä voi laittaa tuote menee 1,50e kuluilla ja noita on puolet enemmän =)

toisin oletin tietty että kun rahaa tuotteesta pyydän niin sitä myös saan.
iästä en kyllä osaa mitään sanoa.en kuitenkaan usko että kovin vanha.

voi tosiaan olla joku vanhempi ihminen jola ei verkkopankkitunnuksia ja tottunut hoitamaanasiat postitse. laita kirje takaisin puuttuvista rahoista jos et muuten kiinni saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
No paljosta se jää vajaaks?

no ei paljoo mut 3e +pk mut jos postikulut 1,50e niin saa postimerkeillä mutta jää postimerkkejä ja jos niistä vähentää viä niin jää se kyllä silti vajaaksi. olipa vaikeesti selostettu

no ei paljoo mut 3e +pk mut jos postikulut 1,50e niin saa postimerkeillä mutta jää postimerkkejä ja jos niistä vähentää viä niin jää se kyllä silti vajaaksi. olipa vaikeesti selostettu

Jos on kyse noin pienistä summista, niin mä laittasin tavarat kirjeeseen, kirjeen postiin, ja se siitä.

Jos on kyse noin pienistä summista, niin mä laittasin tavarat kirjeeseen, kirjeen postiin, ja se siitä.
Ja saatesanat mukaan, että seuraavalla kerralla maksu kokonaan rahana. Ja mainitset, että nytkin olisi pitänyt ensin sopia, että käykö maksu postimerkkeinä. Ja tietty mainitset senkin, että rahasta jäi puuttumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Ja saatesanat mukaan, että seuraavalla kerralla maksu kokonaan rahana. Ja mainitset, että nytkin olisi pitänyt ensin sopia, että käykö maksu postimerkkeinä. Ja tietty mainitset senkin, että rahasta jäi puuttumaan.
Näinpä. Ja palautteessahan voi asiasta myös huomauttaa.

Yhteistyössä