V
Väsähdänköhän täysin
Vieras
Minulla 16v tyttö. Fiksu, kiltti ja aina ennen ihana tytär. Meillä hyvät välit - tai siis oli. Nykyisin on ilkeä ja suorastaan julma. Kovin herkästi on vastaus asioihin "Ihan sama!", "Mitä väliä?" ym. Ei haistattele tms., mutta virnuilee ylimielisesti, vihamielisesti ja puhuu kuin vihaisi tai vähintään halveksisi minua ja tähän asti ollaan hyvissä ja lämpimissä väleissä oltu. On vaativa, laiska ja hankala. Hitsit, olen kohta ihan maassa tämän tunnelman vuoksi. Onnistuu saamaan minut tosi surulliseksi ja "huono äiti"-tunnelmiin. Eikä auta jos kerron miltä tuntuu, koska vastaus on "Ihan sama" tai jotenkin aina syy minussa
.
en kaipaa kommentteja tyyliin "normaali teini", koska vaikka niin todennäköisesti onkin, niin se ei minua auta. Sanokaa jotain! Jotain lohdullista tai jotain vinkkiä miten toimia / miten jaksaa tämän rankan vaiheen läpi uupumatta itse...
en kaipaa kommentteja tyyliin "normaali teini", koska vaikka niin todennäköisesti onkin, niin se ei minua auta. Sanokaa jotain! Jotain lohdullista tai jotain vinkkiä miten toimia / miten jaksaa tämän rankan vaiheen läpi uupumatta itse...