Mitä isänpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rose"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rose"

Vieras
Mitä kivaa te olette hommanneet lasten isälle (eli miehellenne) tai omalle isällenne nyt tai aikaisempina vuosina?

Meillä miehelle varmaan lasten tekemät yksinkertaiset jutut. Omalle isälle hankala keksiä....?

Miehelle olen tilannut ensi kuun alusta alkavaksi Metsästys ja Kalastus-lehden parin vuoden tilauksen. Luultavasti ostan vielä jotain sellaista käteen annettavaa, jotain henkilökohtaista. En osaa vielä sanoa. Lapset toki askartelevat hoidossa omat lahjat. Tietysti aamiainen tehdään lasten kanssa ja tarjoillaan isille sänyyn. :)

Omalle isälleni vien lakua ja toffeeta, kuten joka vuosi. Lasten kanssa askartelen hänelle jotain kuten myös appiukolle. Muuta ei isäni kaipaa ison halauksen lisäksi.

jou tulee vinkumaa,et miksi ostatte miehellenne ku eihän se ole tein isä :D

Minä ostan miehelleni lahjan lapsen puolesta koska hän niin pieni,että ei itse vielä osaa ja tajua. En tosian tiedä mitä mut jotian kivaa pitääkeksiä. Kakun leivon se on varma :)

1222423-+-1222823-529x529.jpg

Tuollainen sekä sisäfilepihvit. Mies tykkää ruoanlaitosta ja on pihvien ystävä, joten lahja on takuulla mieluinen. Lisäksi taaperon kanssa on jo kortti askarreltuna.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Ketjun vähäiseen vastausmäärään tukien teen johtopäätöksen ettei isänpäivä ole tärkeä päivä niille mammoille jotka kuitenkin joka äitienpäivä raivoavat palstalla vähäistä huomioimistaan miesten suunnalta? :popcorn:

tuli niin elävästi mieleen ne ketjut jossa mammat valitteli kun mies ei muistanu millään tavalla... onkohan moni päättäny, et ei muisteta sit sitä isiäkään isänpäivänä :D

Omalle iskälle lähetän partavettä ja jotain karkkia (salmiakkia tai lakua), mun askartelema kortti multa ja lapsen kanssa (vajaa 2v) tehdään yhdessä kortti häneltä :) Lisäksi laitan valokuvia.

Miehelle askarrellaan lapsen kanssa kortti ja teen kakun tai jotain muuta hyvää ja ehkä voisin laittaa kerrankin ruuan (yleensä mies tekee) ja siivota (kumpikaan ei tee, paitsi mies joskus) :D. Joku lahjakin olisi kiva antaa, jotain kivempaa kuin sukat ja konvehtirasia, mutta en keksi mitään kun miehellä on jo "kaikkea" ja mitä se aikoo tai haluaisi hankkia, on nyt vähän turhan kalliita.

Tilasin Amerikanrauta-lehden ja lisäksi saa t-paidan johon poika on kerhossa taiteillut jotain. Kakkukahvit taidetaan juoda anoppilassa samalla kun viedään appiukolle ostamani kotimaiset dvd-boksit lempparisarjoista. Kortti taidetaan askarrella lisäksi. Muita isiä/pappoja ei sitten enää olekaan suvuissa..

Ketjun vähäiseen vastausmäärään tukien teen johtopäätöksen ettei isänpäivä ole tärkeä päivä niille mammoille jotka kuitenkin joka äitienpäivä raivoavat palstalla vähäistä huomioimistaan miesten suunnalta? :popcorn:

Höpöhöpö. Siihen on vaan niin pitkä aika, ettei vielä jaksa miettiä. Ainakin itse teen niin, että hankin kaikki lahjat niin myöhään kun suinkin mahdollista, ja sitten ostan jotain typerää ja kallista. Ja ei, en koskaan opi ;-)

Tämä "mamma" ei ole vielä päättänyt, kun ko. päivään on niiiiin pitkä aika. :) kakku nyt kuitenkin, lisäksi lapsi askartelee kortin ja kai jonkun lahjankin hoidossa. Itse lisään pakettiin jotakin, en vaan vielä tiedä että mitä. Vinkkejä siis otetaan täälläkin vastaan! :)

Miehelle ostin Rokka sarjakuvan ja sen "päävispilän" . Siis joku hieromajuttu tuo vispilä. Joudun monta kertaa viikossa hieromaan miestä mistä millonkin et jos tuosta jotain apua ois..

Mun oma isä on kuollut, joten haudalle viedään kynttilä. Omalle isälleen lapset askartelee hoidossa jonkun lahjan. Me ei miehen kanssa ostella toisillemme lahjoja, kun en ole hänen äiti eikä hän minun isä.

Yhteistyössä