Mitä itse tekisit, jos mies vaihtaisi tapaamis -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
päivää yks'kaks?

Ekana piti tavata sunnuntaina, kun itse kysyin sopiiko tulla illalla kylään ja se kävi miehelle. Kysyin myös sopiiko vappuna tulla myös? Tuon myötä mies illalla ilmoittaa, että hänelle sopii jos tavataan tiistaina, mutta voit tulla nytkin, jos haluat. Meni asiat niin mutkille että sain tarpeekseni ja ajelin kotiin omalta iltamenoltani.

Ma-iltana kyselin, että mitäs huomenna illalla syödään? Mies tuumi, että mitäs jos nähtäisiin keskiviikkona vapputorilla? Tuumin, että voin olla koko vapun kahdestaan lapseni kanssa. Mies otti myös nokkiinsa ja tuumi, että tulkaa huomenna sitten. Tulin vastaan " no nähdään keskiviikkona "

Vaan kyllä eilen koko päivän oli surullinen olotila. Mies oli vesillä koko päivän. Vasta muutama kk tunnettu toisemme. Miksei halunnut olla koko vappua kanssani? Vaikka tietty itse kullakin on omiakin tekemisiä.

Eilen ehtoolla laitoin viestiä miehelle tästä päivästä, että en voi tulla - bensat vähissä autossa. Mies oli kummissaan ja olisi antanut rahaa. Kiitin avusta, mutta sanoin, että yritän tulla omillani toimeen. Ei tuollaiset rahan antamiset vielä näin ajoissa kuulu asiaan.

Alkuperäinen jatkaa, juuri tuo kanssa hyvä peruste, että kun asutaan yhdessä.

Se on myös yksi syy miksi en halua mieheltä ottaa rahaa vastaan - on se, että hän on yhtä pienituloisella alalla, kuin itsekin olen. Käyttää hänkin rahansa itteensä ja omiin menoihinsa.

Alkuperäinen jatkaa, juuri tuo kanssa hyvä peruste, että kun asutaan yhdessä.

Se on myös yksi syy miksi en halua mieheltä ottaa rahaa vastaan - on se, että hän on yhtä pienituloisella alalla, kuin itsekin olen. Käyttää hänkin rahansa itteensä ja omiin menoihinsa.

Jäi vähän epäselväksi millä tarkkuudella asioista oli sovittu. Toisille sellainen "no nähdään vaikka" on vasta ehdotus, joka voi elää ellei sitä vahvisteta.

Ihmeellistä vääntämistä.
Mies sanoi että nähdään vapputorilla. Miksi ei sitten voinut silloin nähdä? Ja yhtäkkiä onkin tilanne että ei autossa olekaan bensaa eikä voikaan nähdä. Maanantai-iltana kuitenkin bensaa olisi autossa ollut tiistain tapaamiselle...mutta ilmeisesti eilen on pitänyt ajella niin paljon että tankki on tyhjänä ja ei se vapputoritapaaminen yhdessä tainnut kuitenkaan kuulostaa tarpeeksi kivalta ja hienolta jutulta.

Jotenkin vaikuttaa tosi keskenkasvuiselta. Muutama kuukausi tunnettu ja jo ihme syistä loukkaannutaan herkästi ja soudetaan ja huovataan. Ja jälkispekuloidaan. Selvittäkää asianne selvällä suomenkielellä mitä haluatte toisiltanne ja mitä teette.

Yhteistyössä