H
huono äiti
Vieras
eli, vauva on 4 kk ja elämäntilanne todella stressaava. Olen sortunut tupakoimaan vaikka imetän. Tupakoin noin 4 iltana viikossa pari tupakkaa niin, että tupakan ja imetyksen välissä on vähintään 7 tuntia. Omatunto on kuitenkin todella huono, koska olin koko raskausajan ja ensimmäiset kuukaudet vauvan syntymän jälkeen polttamatta. Sitten tuli tämä kriisi enkä usko pystyväni lopettamaan tupakointia
(olen polttanut 16 vuotta ennen raskautta).
Kysymys siis kuuluu: Lopetanko imetyksen vai jatkanko polttamista tähän malliin? Pystyn aivan hyvin olemaan polttamatta päivisin. Eli voittaako imetyksen hyödyt noiden parin tupakan haitat, kun imetyksen ja tupakan välin pidän pitkänä ettei myrkkyjä ole maidossa niin paljon.
Ja en siis toivo vastauksiksi "lopeta polttaminen" koska yritän kyllä ja toivon siihen pystyvänmi kunhan vaikea elämäntilanne helpottaa. Mutta mitä tekisin. '
Onko täällä ketään joka olisi polttanut imetysaikana?
Kysymys siis kuuluu: Lopetanko imetyksen vai jatkanko polttamista tähän malliin? Pystyn aivan hyvin olemaan polttamatta päivisin. Eli voittaako imetyksen hyödyt noiden parin tupakan haitat, kun imetyksen ja tupakan välin pidän pitkänä ettei myrkkyjä ole maidossa niin paljon.
Ja en siis toivo vastauksiksi "lopeta polttaminen" koska yritän kyllä ja toivon siihen pystyvänmi kunhan vaikea elämäntilanne helpottaa. Mutta mitä tekisin. '
Onko täällä ketään joka olisi polttanut imetysaikana?