P
piia
Vieras
sairastut vakavaan masennukseen, saatkin oivat lääkkeet jotka toimii, nostaa sut taas elämään. tosin pitkän pitkän "taistelun" jälkeen lääkärin kanssa. no, masennus helpottaa kys lääkkeellä mutta aika-ajoin saat paniikkikohtauksia ja olet kärsinyt unettomuudesta jo n. 15v. lääkärisi ei suostu kirjoittamaan kuin miedointa rauhoittavaa jota löytyy. se ei toimi sinulla syystä tai toisesta. kerrot tästä lääkärille ja pyydät rauhoittavien sijaan vaikkapa stellaa, hyvää mutta mietoa nukahtamislääkettä. ei heru. lääkäri näyttää sulle kirjaimellisesti peukkuja ja käskee taistelemaa. no, sinä taistelet, olo huononee taas ja kerrot siitä lääkärillesi. myös terapeutille joka kertoo voinnistasi eteenpäin lääkärillesi. edelleen lääkäri kohottelee peukkua ja sinä valvot, valvot ja valvot. työt, koti ja lapset pitäisi jaksaa hoitaa. pikkuhiljaa unenpuute saa sinut valtaasi, masennus ym paniikit alkaa palaamaan. kerrot niistä ja lääkäri taas vaan kehoittaa taistelee eikä anna lääkkeitä. olet murtumispisteessä.
mitä hittoa teet? lääkäri josta puhun on psyk polini johtava lääkäri. kelle muulle menisin ellen yksityiselle jossa olen myös käynyt ja lääkkeitä saanutkin. mutta sitten psyk polin lääkäri ihan todella suuttuu ja sanoo että HÄN kirjoittaa minun lääkkeeni, ei kukaan muu.
mitä hittoa teet? lääkäri josta puhun on psyk polini johtava lääkäri. kelle muulle menisin ellen yksityiselle jossa olen myös käynyt ja lääkkeitä saanutkin. mutta sitten psyk polin lääkäri ihan todella suuttuu ja sanoo että HÄN kirjoittaa minun lääkkeeni, ei kukaan muu.