Mitä jänniä unia olette nähneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Minä näin viime yönä unta, että jahtasin kahden miehen kanssa jotain naisennäköistä, mutta ilmeisen yleisvaarallista olentoa jossain valtavan rakennuksen kellarikerroksen käytävillä. Meillä oli oikein miekka, millä se olio olisi pitänyt ottaa hengiltä.

Lopulta me pakkauduttiin väestönsuojaan muutaman naisen ja lapsilauman kanssa, että se muija tulisi ihmisten houkuttamana paikalle, ja tulihan se. Mä pitelin sitä aloillaan ja karjuin niille miehille, että tulisivat listimään sen, mulla kun oli kädet täynnä töitä sen kiinnipitämisessä. Äijät ryhtyivät kuitenkin liian hellämielisiksi ja hautasivat naisen vain pihalle töyrääseen. Katselin iltapimeällä ikkunasta sitä paikkaa, joka hohti hiukan kuin hiillos ja odotin semmoista leffaefektiä, joka yleensä näytetään aina, kun joku yliluonnollinen pahis haihtuu savuna ilmaan, mutta eihän sitä tullut, kun sitä muijaa ei oltu isketty sillä miekalla.

Mentiin sitten katsomaan sitä paikkaa ulos ja koetettiin maata siitä töyrään sivusta, ja se oli kuumaa. Mä arvasin siinä vaiheessa, että se "nainen" on päässyt jollain tavalla pois sieltä maan alta, ei sen siis kai tarvinnut hengittääkään.

Huomasin sitten, että se mies, joka ekana koski siihen tönnääseen, oli vanhentunut ihan helvetisti. Sitten katsoin sitä toista, sille oli käynyt samat. Huomasin siinä, että se toinen kaveri oli Bruce Willis, toista en tuntenut. Hyvännäköinen kyllä hänkin. Miehet katsoivat minua jotenkin kummalla ilmeellä, jolloin tajusin, että olen vanhentunut itsekin, ja jäin miettimään, että tultaisiinko me yhtään nuoremmiksi, jos se muija saataisiin kiinni ja hengiltä, vai vanhennuttaisiinko me nyt niin kovaa vauhtia, että olisi henki pois vartissa, eikä me saataisi sitä millään enää napattua.

No, me ei suuremmalti huolestuttu, lähdettiin siinä kävelemään kaupungin keskustaa kohti. Tulin siihen tulokseen, että jos kerran henki on kuitenkin pian lähdössä, loppuajasta otetaan kaikki irti, ja tunnustin rakkauteni molemmille miehille siinä kävellessä, kait kimppakivan toivossa. Suunnitelma ilmeisesti kelpasi miehille, sillä meistä kukaan ei edes jaksanut kiinnostua siitä, että se pahismuija ilmaantui taas, semmoiseksi rumaksi ufoäijännäköiseksi omaksi itsekseen muuttuneena. Sen verran sekin oli kärsinyt, että oli ihan nokinen ja savunharmaa, kun se vittuuuntuneena polki pyörällä meidän ohi sinne kaupungille päin myös.

Siihen loppui mun uni, kun kello soi :D

Yhtenä yönä tällä viikolla synnytin ison veriklöntin.Synnytyskivut kyllä jatkuivat tuonkin jälkeen, joten oletan että olisin synnyttänyt jotain elävää, jos uni olisi saanut jatkua.

Mä näin pari yötä sitten sellasen, että pakenin metsässä isoa hirveä. Olin ihan peloissani, koska se oli niin lähellä. Just sillon jostain ilmesty kaks nuorta miestä jotka alkoi heittää sitä hirveä kivillä. Sillon tajusin että nyt ei tartte enää pelätä.

Kerron vielä lyhyesti tän. Tästä on jo vähän aikaa. Näin unta että olin USA.ssa valkoisessa talossa. Ei siinä vielä mitään, mut rakastelin kiihkeästi Barack Obaman kans jossain huoneessa peläten kiinnijäämistä... huhhuh ja ikinä en oo Obamaa siinä mielessä ajatellu.

Äääk, nyt mulle tuli mieleen tämä: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/tallainen-on-obama-dildo/art-1288337704306.html

Toivottavasti tuosta ei tarvitse nähdä unta ensi yönä.

Alitajunta tuottaa kyllä ihme juttuja, mullakaan ei hereillä ollen ole kimppakiva käynyt edes mielessä, mutta näemmä unessa sitten kuitenkin.

Mä oon viime aikoina tosiaan lemmiskelly unissani vaikka sun ketä (obamaa, Jonne aaronia, erästä pastoria, naapurin miestä, toista naapurin miestä, huippu-urheilijoita...) Mitenkähän tän vois tulkita... :D
Sitä se selibaatti teettää...

Sä teit ap kyllä parikin pahaa mokaa. Ensinnäkin tiedän olisi ehdottomasti pitänyt lyödä se miekka sen nartun sydämen läpi, tai vaihtoehtoisesti teroitettu puupaalu. Toiseksi niin tuollaista unta ei pidä mennä lopettamaan ennen kuin se kimppakiva on tapahtunut. Nyt me ei edes tiedetä millainen Bruce Willis on pedissä ja se on kovin ikävää.

Itse olen nähnyt nyt monena iltana unta että saan vauvan (olen siis raskaana nyt :D) ja sitten rupean siinä unessa miettimään että miten synnytys meni. Kyselen kaikilta asiasta, mutta kukaan ei tiedä tai ei muista (jännitän siis synnytystä todella paljon) ja vauva on tietenki joku supervauva :D muutaman päivän ikäsenä osaa jo kävellä ja puhua ja näyttääkin enemmän kaksivuotiaalta kuin vastasyntyneeltä :)

Sitten olen muutaman kerran nähnyt sellaista unta että mun hampaat tippuu. Ja luin unikirjasta, että mitä tämä tarkoittaa niin sitä että jotain suurta tapahtuu elämässä tai jokin tulee muuttumaan. Ja näiden unien jälkeen mies on pyytänyt muuttamaan yhteen ja toinen oli että se kosi :) saa nähdä ennustanko tulevan synnytyksenkin sitten :) Taisin nähdä ennen plussaakin tätä hampaat putoo unta mutta en ole ihan 100% varma :)

[QUOTE="himppu";25436688]Toiseksi niin tuollaista unta ei pidä mennä lopettamaan ennen kuin se kimppakiva on tapahtunut. Nyt me ei edes tiedetä millainen Bruce Willis on pedissä ja se on kovin ikävää.[/QUOTE]

Tiedän, ja se harmittaa mua. Parhaat palat jäivät uneksimatta. :|

Raskausaikana näin unta, että synnytin, semmoisen pienen nuken kokoisen vauvan. Sairaala oli niin lähellä, että kävelin kotiin vauvan kanssa. Matkalla jäin touhuamaan jotain ja kun menin kotiin, tajusin, ettei vauva ollut enää mukana. Olin hukannut sen. Kun heräsin siitä unesta, paskin fiilis tuli siitä, etten mä ollut unessani yhtään huolissani siitä kadonneesta vauvasta, vaan siitä, että kohta suku saa selville, miten onneton tunari olen. Tajusin siis, että kohta kaikki tulevat katsomaan sitä vauvaa ja jään kiinni siitä, että onnistuin hukkaamaan sen johonkin.

Inhottavin muistamani uni on semmoinen, että ajoin autolla jossain vieraalla paikkakunnalla ja mulla oli mukana esikoinen (vauva) ja koira. Jouduin parkkeeraamaan auton jonkun rakennuksen eteen, mennäkseni kysymään ajo-ohjetta. Kun tulin ulos, en löytänyt autoa. En kerta kaikkiaan muistanut, minne mä sen jätin. Oli vielä ihan kauhea helle ja hirveä ajatella, miten vauva ja koira tukahtuvat kuumaan autoon, vauvalla vaippa läpimärkänä, hätä yksin jäämisestä, kauhea jano ja kuuma sekä koiralla kova pissahätä, jano ja molemmilla pian edessä kuukahtaminen lämpöhalvaukseen.

Muistan, että se uni oli tosi pitkä, etsin ja etsin sitä autoa hädissäni vaikka mistä ja se fiilis... Hyi olkoon.

Yhteistyössä