B
Banskun
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljonksä painat? Mulla on sama juttu, ehkä mun kaveripiirissä sit kaikki on niin paljon isompia kuin mä, että ne näkee mut hoikkana. Bmi 21 enkä todellakaan ole hoikka.
52-54kg mut en oo ku 161cm pitkä![]()
no et kyllä kovin iso voi olla,koska mä painan 52kg ja pituutta 157cm!!ja vaatekokoni on 32/34 xs