Mitä järkeä on väittää jonkun olevan hoikka tms... jos se ei sitä ole??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonksä painat? Mulla on sama juttu, ehkä mun kaveripiirissä sit kaikki on niin paljon isompia kuin mä, että ne näkee mut hoikkana. Bmi 21 enkä todellakaan ole hoikka.

52-54kg mut en oo ku 161cm pitkä :)

no et kyllä kovin iso voi olla,koska mä painan 52kg ja pituutta 157cm!!ja vaatekokoni on 32/34 xs :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Höpö höpö, kohta laitan kuvan nii sitten näätte onko mun alakroppa hoikka vai...EI. :heart: :D :laugh:

An palaa beibe :p Miä oon ylhäältäkin leveä, hartiat on kun amatsoonilla :D Mut ei haittaa. Hoikempi kun joskus, siedettävä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Minua taas ärsyttää olemattomista läskeistään narisevat luuviulut. Anoreksia on sairaus!

Anokreksia joo on sairaus, onneksi en sairasta sitä..Mutta kun itse tiedän, että mun jalat on hyllyvää läskiä, niin on tyhmä kuunella kun joku väittää jotain ihan muuta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs kun mulla on leveät hartiat, isot rinnat, paksut käsivarret, jykevä niska... eikä takapuolta tai lantiota nimeksikään... :( Olenko hoikka vai en... BMI 20

Mä katson kokonaisuutta..Joskin mulla on yläkroppa hoikka, mut en pidä itseäni hoikkana kokonaisuudessaan...

Eli en ole :(

Enhän mä niin sanonut :) Jos kokonaisuus miellyttää sinua ja tunnet olosi hyväksi, olet tyytyväinen katsoessasi peiliin niin se riittää! Indeksin mukaan olet hoikka :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Höpö höpö, kohta laitan kuvan nii sitten näätte onko mun alakroppa hoikka vai...EI. :heart: :D :laugh:

An palaa beibe :p Miä oon ylhäältäkin leveä, hartiat on kun amatsoonilla :D Mut ei haittaa. Hoikempi kun joskus, siedettävä :xmas:

En taida uskaltaa, täällä sataa aina nii paljo paskaa niskaa, et sit en voi syyä enää ikinä mitää :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
En taida uskaltaa, täällä sataa aina nii paljo paskaa niskaa, et sit en voi syyä enää ikinä mitää :laugh:

Miä oon jo tottunut siihen. Ja kukaan ei jaksa kiusata miua kun en ärsyynny siitä pään aukomisesta. Täällä :xmas: Ans olla livenä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs kun mulla on leveät hartiat, isot rinnat, paksut käsivarret, jykevä niska... eikä takapuolta tai lantiota nimeksikään... :( Olenko hoikka vai en... BMI 20

Mä katson kokonaisuutta..Joskin mulla on yläkroppa hoikka, mut en pidä itseäni hoikkana kokonaisuudessaan...

Eli en ole :(

Enhän mä niin sanonut :) Jos kokonaisuus miellyttää sinua ja tunnet olosi hyväksi, olet tyytyväinen katsoessasi peiliin niin se riittää! Indeksin mukaan olet hoikka :)

:D Niin, ymmärrän mitä tarkoitat, mutta kuten varmaan tiedät niin välillä tuntuu että on ihan muodoton kun on ylä ja ala vartalo eriparia! Sopii housut kokoa 36 ja paidat 40...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs kun mulla on leveät hartiat, isot rinnat, paksut käsivarret, jykevä niska... eikä takapuolta tai lantiota nimeksikään... :( Olenko hoikka vai en... BMI 20

Mä katson kokonaisuutta..Joskin mulla on yläkroppa hoikka, mut en pidä itseäni hoikkana kokonaisuudessaan...

Eli en ole :(

Enhän mä niin sanonut :) Jos kokonaisuus miellyttää sinua ja tunnet olosi hyväksi, olet tyytyväinen katsoessasi peiliin niin se riittää! Indeksin mukaan olet hoikka :)

:D Niin, ymmärrän mitä tarkoitat, mutta kuten varmaan tiedät niin välillä tuntuu että on ihan muodoton kun on ylä ja ala vartalo eriparia! Sopii housut kokoa 36 ja paidat 40...

Ymmärrän hyvin :) Tasan ei mene luojan lahjat :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
En taida uskaltaa, täällä sataa aina nii paljo paskaa niskaa, et sit en voi syyä enää ikinä mitää :laugh:

Miä oon jo tottunut siihen. Ja kukaan ei jaksa kiusata miua kun en ärsyynny siitä pään aukomisesta. Täällä :xmas: Ans olla livenä :whistle:

Mä en olekaa konkari vielä :whistle:
 

Yhteistyössä