Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä menin kipushokkiin. Olin vain, en tehnyt mitään. Olin kirkunut monta tuntia, mutta enää en jaksanut edes sanoa, että tappakaa mut. Käskettiin kääntyä, en kääntynyt, en voinut liikkua. Kipu ei ollut enää kipua, se oli helvetti jo. Olin saanut jo 2 tajuttomuus-kouristuskohtausta ja koko kroppa tärisi krampeissa. Kieli turposi, mies oli hysteerinen jo. Kätilöt sanoi, että homma jatkuu, läimivät poskille ja huusivat, että tapat vauvasi, jos et viitti hengittää.
Sitten huoneeseen oli tullut lääkäri, joka karjaisi ovella: mitä helvettiä täälä tapahtuu? leikkuriin ja heti, äiti on shokissa jo. Sitten oli lakannut hengittämästä. Hätäsektiossa syntyi terve lapsi ja minä en muista ekoista kolmesta päivästä sairaalassa yhtään mitään.
Sorry tää purkaus. Asiaton tähän. Jäi kammo, ISO kammo.
Kaverilla on aika kauhea synnytyskokemus ja syynä siihen oli kätilö. Synnytyksessä tehtiin pahoja virheitä ja toipumiseen meni yli puoli vuotta ja 2 korjausleikkausta. Sairaalassa oli kysytty haluaako kaverini tehdä valituksen mutta oli niin sekaisin vielä synnytyksen jälkeisenä päivänä että ei tehnyt asialle mitään. Seuraava synnytys kaverillani on sektio lääkärin suosittelemana. Eli tiedän että asiat voivat mennä pieleen ja pahasti...![]()
Mutta synnytykset voivat myös mennä hyvin =)
Mulla oli ensimmäinen synnytys kamala kokemus ja ajattelin monta kuukautta että koskaan en enään synnytä!
Mutta muut synnytykset ovat sitten olleet helpompia.