Mulla oli kanssa vielä jokin aika sitten kova vauvakuume - kun kullankerä oli pienempi. Just eilen sanoin miehelle, että en taida toista halutakaan. Eli niin kuin tuo vauvakuumeilukin - tääkin voi olla vaan vaihe... eli älä päätä mitään varmaksi =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Mut luulen, että oot nyt pikkusen liian hätäseen sanomassa ettei ikinä enää. Teidän poju on kumminkin niin pieni, raskausaika, synnytys ja raskas alkutaival on vielä niin tuoreena muistissa. Luulenpa, että esim. kolmen vuoden päästä saatat olla jo toista mieltä... tai ainakin vähemmän ehdoton![]()
Mikä siinä muka on itsekästä, jos ei halua kuin yhden lapsen?Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Tää on niin itsekästä.
Omituinen? Check.Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:No mutta onko suusta sitte kasvanu omituinen, itsekäs tai hemmoteltu yksilö...? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:No esmes mun vanhemmille yksi lapsi on riittänyt ihan hyvin. :xmas: Ei ole olemassa mitään lakia tai edes kirjoittamatonta sääntöä, että lapsia "pitäisi" olla vähintään kaksi. Kaikki meistä tekee omat yksilölliset ratkaisunsa, eikä kenelläkään ole toisten tekemiin ratkaisuihin mitään nokan koputtamista.Vai ootko ihan normaali? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Mut luulen, että oot nyt pikkusen liian hätäseen sanomassa ettei ikinä enää. Teidän poju on kumminkin niin pieni, raskausaika, synnytys ja raskas alkutaival on vielä niin tuoreena muistissa. Luulenpa, että esim. kolmen vuoden päästä saatat olla jo toista mieltä... tai ainakin vähemmän ehdoton![]()
Tosi on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Tää on niin itsekästä. Lapsen kannalta olis varmaan kiva, jos tulis toinenki. Mut MÄ en halua, MÄ en jaksa, MÄ, MÄ, MÄ... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja mä tein näin:Mä en ymmärrä mistä johtuu se käsitys että se toinen on tehtävä heti perään, mielellään jo ennen kun menkat alkaa synnytyksen jälkeen, tai muuten jättää kokonaan tekemättä!Eihän se nyt niin meni! Se toisen tai kolmannen tai minkä tahansa voi tehdä milloin vaan
![]()
Meillä kävi niin, että mulle iski kamala vauvakuume kun esikoinen oli 8kk. Siis aivan järjetön. Vauva oli niin ihana ja helppo ja olin varma että kyllähän tässä näitä tällaisia voisi olla vaikka kuinka montaNo, en antanut vauvakuumeelle periksi. Oltiin miehen kanssa sovittu että asiasta keskustellaan aikaisintaan sen jälkeen kun esikoisen uhma on ohi. Ja onneksi tehtiin näin! Siis aivan järkyttävä uhma alkoi 1,5 vuotiaan |O Kaikki mun aika ja energia meni siihen että sain sen kunnialla hoidettuu ja monen monta kertaa olin salaa mielessäni niiiiiin tyytyväinen ettei ollut vielä pientä vauvaa siinä tilanteessa. Jaksoin olla esikoisen kanssa huutamatta, hermostumatta. Jaksoin ja EHDIN viedä sen 124 kertaa illassa takaisin omaan sänkyyn tai jäähylle. Pystyin keskittymään vain häneen ja täytyy myöntää että kannatti
Nyt kun tuo lapsi täyttää pian 3, on niin kiltti ja hyväkäytöksinen, reipas, auttavainen ja helppo tapaus
Ja nyt alkoi miehen kanssa keskustelu ehkäisyn poisjättämisestä
![]()