Mitä jos tätä kaikkea: maahanmuutto/sodat/ilmastohysteriat yms ajetaan tahallaan läpi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli ajattelin , että jos unohdetaan hetkeksi suvakki/rasisti yms jutut ja pohditaan maailman viime vuosien ja aikojen tapahtumia vähän syvällisemmin ja laajemmin läpi.

Lienee itsestään selvää, että jokainen järkevä ihminen ymmärtää ettei esim mikään maa voi ottaa loputtomasti turvapaikanhakijoita vastaan.

Tähän määrään vaikuttavat toki maan asukasluku/kyky sopeuttaa tulijat/tulijoiden lähtömaiden kulttuuri ja se miten paljon se poikkeaa länsimaisesta kulttuurista.

No, pääpointti ei ole tässä nyt maahanmuuttokeskustelu puolesta tai vastaan.
Tosiasia vain on, että jokainen maa voi monesta eri syystä integroida vain tietyn määrän ihmisiä per vuosi.

Tämän luulisi politiikkojen/eu päättäjien esim ymmärtävän vallan hyvin.
Varsinkin kun kokemukset monesta maasta ovat monilta osin olleet epäonnistuneita.

Kuitenkin maahanmuuttajia otetaan edelleen moniin maihin paljon.
Herää kysymys miksi?

Entä jos tällä kaikella pyritään johonkin?
Mitä jos tämä on ihan suunniteltua jostain ylemmältä taholta?

Tottakai jokainen järkevä politiikko tajuaa, ettei pakolaisia voida ottaa ja integroida loputtomia määriä.

Ehkä kansa halutaan jakaa kahtia?
Ehkä meidän halutaan ryhmittyvän suvakit vs rasistit tyyliin?

Tämä voisi olla alku jollekin?
Ehkä meidän halutaan samalla tavalla sekoilevan ilmastohysterian kanssa puolesta ja vastaan?

Ehkä tarkoitus on jakaa kansaa kahtia?
Lisää vettä myllyyn saadaan joka kerta kun maahanmuuttaja(t) sekoilevat tai esim luonnonsuojelijat?

Voidaan myös miettiä seuraavaa:

Miksi eu tarjosi alunperin turkille mahdollisuutta liittyä eu:hun vaikka suunnitelma oli susi jo syntyessään johtuen siitä, että eu esim tuomitsi/tuomitsee yhä turkin monet toimet ihmisoikeuksien saralla?

Ja miksi eu ei pistänyt ulkorajojaan kiinni itse (pakolaisiahan oisimme voineet silti ottaa vastaan hallitusti huom) vaan heittäytyi turkin armon varaan?

Ehkä tällä kaikella on tarkoituksensa mm:

Aiheuttaa pakolaiskriisejä/kansanvaelluksia/sisällissotia/kansan kahtiajakautumista ja ihmisten huomion kiinnittämistä vaikka pois joistain asioista yms?

Ihan suunnitellusti jostain ylemmältä taholta?
Entäs jos turkin iskut syyriaan esim eivät tulleetkaan yllätyksenä esim eu päättäjille tms?

Mitä jos siitä neuvoteltiin turkin kanssa (salassa toki) tarkoituksena aiheuttaa kansanvaellus?

Nyt voidaan toki miettiä, että miksi ihmeessä?
Että eikö ihmisten hätä/edes henget merkitse mitään?

Ja mikä syy tähän muka oisi?
No, ensinäkin muutama ajatus:

* Veikkaan että raha ja vain raha puhuu maailman rikkaimmille ihmisille/vaikutusvaltaisimmille päättäjille. Ikävä kyllä uskon yhtenä motiivina olevan suunnaton ahneus.

* länsimaiset hyvinvointivaltiot haluttaneen ajaa alas, ei pidä unohtaa esim sitä, että Merkel on vanha kommunisti. Tämä selittää paljon luulen.
Ja kysymyksenä voidaan esittää myös esim, että miksi juha sipilä lupasi talonsa? Typeryyttään? Hyvyyttään? Ei tajunnut seurauksia? En oikein usko, se vain on helppo esittää myöhemmin tyhmää...

*Länsimaiden ilmastovouhotus samaan aikaan kun esim intia/venäjä yms maat saastuttavat meihin verrattuna uskomattoman paljon. Miksi yhtäkkiä suomen saastuttaminen on suurin ongelma jota nostetaan tapetille? Miksi emme valista/auta pahimmiten saastuttavia maita sen sijaan jos pitää olla huolissaan?

Ehkä meidän halutaan seuraavan lampaina jotka uskovat kaiken mitä media sanoo?

Tai riitelevän keskenämme sen sijaan, että miettisimme mitä h**mettiä tässä oikein tapahtuu ja miksi?????
 

Similar threads

D
Viestiä
1
Luettu
2K
Aihe vapaa
"haastattelija"
H
E
Viestiä
6
Luettu
300
Aihe vapaa
JONSERED Karhunkantaja
J
K
Viestiä
0
Luettu
271
Aihe vapaa
kansalainen xyz
K

Yhteistyössä