Mitä joululahjaksi kummeille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja snusmumrigen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä annan ihan jotain sellaista mitä antaisin heille/heidän ikäisilleen, vaikka eivät olisikaan kummeja. Lapsen kuvan sein annan muutenkin ja vanhempi lapsi saa itse askarrella kivan kortin. Mutta lahja on muuta kuin jotain lapsiaiheista. Fiiliksen mukaan milloin sisustukseen, ruokaan, kotiin, kirjoihin jne. liittyvää.

me ollaan miehen kans kahden lapsen kummeja, emmekä ole koskaan saaneet kummilapsiltamme/ eli siis heidän vanhemmiltaan minkäänlaisia joululahjoja tai muitakaan lahjoja... en kyllä ole koskaan lahjoja odottanutkaan, mutta itse kyllä muistamme lastemme kummeja jouluisin sekä heidän syntymäpäivinään jollain pienellä lahjalla...

Lapsella kaksi naispuolista kummia, viime jouluna saivat Kalevala-korun, kumpikin siis samanlaisen. Tänä jouluna saavat soivat korurasiat, sydämen malliset, ja sirotkin vielä. Päätettiin että samanlaiset joka joulu, niin on meille "helpompaa", vaikka tätäkin taas sai pähkäillä kyllä ihan urakalla |O

Yleensä kummit eivät saa lahjaa kun emme ostele lahjoja aikuisille. Mutta tänä vuonna ajattelin viedä tuplapussilakanan + tyynyliinat, kun löysin harrastuksiin sopivan kuosin.

viime vuonna tytön kummit sai tytöltä itse tehdyn vuosikalenterin..liimasin tytön taideteoksista yhden joka kuukauden kohdalle!
ja pojan kummit sai pojalta pojan sormivärimaalauksen kehyksissä ja suklaata.

Lisäksi osa kummeista sai sit viel muuten joululahjan..olisi siisostettu vaikka eivät kummeja olisikaan..esim mun veli!

Tänä vuonna..en vielä tiedä taiteillaanko tyynyliinat vai tehdäänkö ISOT piparit jotka lapset saa sit korsitela ja lisäksi jotian muuta itsetehtyä joulukoristetta!

Yhteistyössä