Mitä jouluruokaa tai karkkia olet ostanut alesta joulun jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Itse ostin tänään naudan joulupaistia hintaan 3 euroa kilo, pari Pandan suklaamix boxia, Geisha harmony rasian, pandan lakufudge rasian ja pari hellokitty salkkua, joissa on vaahtokarkkeja. Kinkkua olisin ostanut, jos olisi ollut kotimasita tarjolla, mutta meidän prismassa oli vain jotain huhtahyvät juhlakinkkua, joka arvatenkin on ulkomaista.

Suklaata (geishaa, tavallista ja dreamy caramelia, fazerin sinistä, juhlapöydän konvehteja, paradis ia), vihreitä kuulia, finlandia marmeladia, jonkun marianne mix-boksin... brunbergin tryffeleitä jäin kaipaamaan, niitä ei löytynyt meidän prismasta ollenkaan ja valintatalostakin loppuivat ennen joulua, enkä ehtinyt ostaa ollenkaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;22774687:
En tasan mitään. Ei kiinnosta enää jouluruuat eikä suklaat, ennen kuin ensijouluna.

Me ei ostettukaan jouluksi yhtään suklaata. Ollaan jo monena vuonna päätetty, että jouluna on niin paljon kaikkea muutakin herkkua tarjolla, että ostetaan mieluummin suklaita joulun jälkeen alesta ja niitä on sitten tarjolla uutena vuotena ja tammi- ja helmikuussa lasten synttäreillä yms, päivämäärähän niissä on yleensä vasta seuravaan vuoden kesä-, heinä- tai elokuulle.

Yhteistyössä