Mitä kaikkea 6 kk vauvan kanssa voi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Me leikitään leikkimatolla, vaunulenkkeillään, leikitään leluilla, kuunnellaan musiikkia, luetaan kirjaa, tanssitaan.. mitä muuta voisi keksiä? Voiko antaa jotain kynää käteen? Siis jotain myrkytöntä? Tai vaikka piirtää itse ja antaa vaavin katsoa..

Mitä kaikkea te ootte tehneet? Tekemistä kaivataan, kun on eka lapsi. Jonkun verran teen myös kotitöitä ja vaavi katsoo vierestä.

Tarviiko se välttämättä jotain enemmän? Onhan tossakin jo. Mun mielestä ei tarvi koko ajan toohottaa jotain ihmeellistä, voi myös ihan vaan olla ja kattella.

Jos välttämättä itse kaipaat aktiviteettia niin olisiko teillä päin jotain vauvakerhoa tms?

meillä kans leikitään jumppamatolla, leluilla, luetaan kirjaa, katsellaan lintujen temmellystä ikkunasta, tanssitaan, lauletaan, lorutellaan. Käydään ulkoilemassa vaunuilla, kyläillään. Kotitöitä teen suurimmaksi osaksi lapsen ollessa seurana, pääseepähän pienestä saakka mukaan. Seuraavaksi mullakin on suunnitelmissa laajentaa tätä tekemishommelia tuohon piirtelyyn, meillon semmonen aika paksu puuväri, joka tietty myrkytön. Aattelin sillä antaa piirrellä mun kanssa yhdessä, laitetaan sit kummeille sellaset kortit :)

Yhteistyössä