Mitä kannattaa tuoda U.S.A:sta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä halpaa ja kassiin mahtuvaa voisi nyt pyytää ystävää tuomaan, kun lähtee reissuun ja sanoi, että voisi jotakin tuoda meille ja lapsille..... Mitäs sieltä kannattaa roudata?

Jos noin viikon takaiseen Hesarin artikkeliin on luottaminen, niin vaatteita. Ja paljon.

Itse toisin ehdottomasti pari isoa pulloa kirsikkakokista ja Sun Chipsejä. En tiedä, kannattaako niiden tuominen erityisesti, mutta hyviä ne ovat. Lisään vielä, että Sun Chipsejä en ole löytänyt Suomesta ollenkaan, ja kirsikkakokistakin vain Behnford'silta pikkupulloissa melko kalliiseen hintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
life savereitä :)

Mitäs Ameriikan ihmeitä ne on??

ne on kurkkupastilleja...
muinaisessa amerikassa, vuonna 1578 ( korjatkaa jos olen väärässä, he he ) eräs amerikan aatelistoon kuuluva nuori nainen söi kurkkupastillin ja se juuttui hänen kurkkuunsa. hän kuoli.
tämän naikkosen isä keksi tehä sitten kurkku pastilleja joissa on reikä. näitä kutsutaan life savereiksi :)

mooksista :reikä siksi että jos ne juuttuiski kurkkuun niin niissä on se hole keskellä mistä ilma voi kulkea..

Esim. Gymboree ja Gap on halpis merkkejä mistä Suomessa huudetaan älyttömiä hintoja huutonetissä. Hilfigerin ja Laurenin omista liikkeistä löytyy edullisesti laadukasta vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Minun aiti raahaa aina 'scrap book' tarvikkeita taalla kaydessaan, ja minakin niita sinne lahettelen.

Voi että, just noita ja sitten siellä on muutenkin kaikkea mielettömän ihania askartelutarvikkeita, mitä ei Suomesta saa. Nim. posket punottaa kateudesta vihreänä

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Esim. Gymboree ja Gap on halpis merkkejä .

No ei ne kylla minusta mitaan halpoja vaatteita ole - voihan se olla Suomen hintatasoon verrattuna,,, mutta kylla taalta loytyy PAAALJOOON halvempia vaatteita. Esim. Old Navy, SouthPole nyt tulee ekaks mieleen.

Kalliimpia sitten ovat, olematta kuitenkaan designer nimia, Lands End, L.L. Bean jotka todella hyvalaatuisia, mutta niista saa kylla vahan maksaa.

Minun aiti raahaa aina 'scrap book' tarvikkeita taalla kaydessaan, ja minakin niita sinne lahettelen.

Voi että, just noita ja sitten siellä on muutenkin kaikkea mielettömän ihania askartelutarvikkeita, mitä ei Suomesta saa. Nim. posket punottaa kateudesta vihreänä

Ne valtavat askastelu kauppahallit taalla ovat minunkin heikkous. Aina niista loytaa just jotain niin kivaa ja ihanaa etta sormet ihan kutisee. :)

Ne valtavat askastelu kauppahallit taalla ovat minunkin heikkous. Aina niista loytaa just jotain niin kivaa ja ihanaa etta sormet ihan kutisee. :)

Voi vitsit, olispa ihana päästä sellaisiin shoppailemaan :)

Yhteistyössä