V
vieras
Vieras
Mitä halpaa ja kassiin mahtuvaa voisi nyt pyytää ystävää tuomaan, kun lähtee reissuun ja sanoi, että voisi jotakin tuoda meille ja lapsille..... Mitäs sieltä kannattaa roudata?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:life savereitä![]()
Mitäs Ameriikan ihmeitä ne on??
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Minun aiti raahaa aina 'scrap book' tarvikkeita taalla kaydessaan, ja minakin niita sinne lahettelen.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Esim. Gymboree ja Gap on halpis merkkejä .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Minun aiti raahaa aina 'scrap book' tarvikkeita taalla kaydessaan, ja minakin niita sinne lahettelen.
Voi että, just noita ja sitten siellä on muutenkin kaikkea mielettömän ihania askartelutarvikkeita, mitä ei Suomesta saa. Nim. posket punottaa kateudesta vihreänä
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Minun aiti raahaa aina 'scrap book' tarvikkeita taalla kaydessaan, ja minakin niita sinne lahettelen.
Voi että, just noita ja sitten siellä on muutenkin kaikkea mielettömän ihania askartelutarvikkeita, mitä ei Suomesta saa. Nim. posket punottaa kateudesta vihreänä
Ne valtavat askastelu kauppahallit taalla ovat minunkin heikkous. Aina niista loytaa just jotain niin kivaa ja ihanaa etta sormet ihan kutisee.![]()