mitä kehtaisin pyytää huutiksessa näistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pekunalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitte ku paat niitä myyntiin, siivoa kuvaustausta!
Mulle tulee ainakin epäsiististä taustasta mieleen, että rattaitakin on kääytetty yhtä huolettomasti. Että jos toi on myyjän käsitys siisteydestä, niin millaiset on sitten siistit rattaat...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitte ku paat niitä myyntiin, siivoa kuvaustausta!
Mulle tulee ainakin epäsiististä taustasta mieleen, että rattaitakin on kääytetty yhtä huolettomasti. Että jos toi on myyjän käsitys siisteydestä, niin millaiset on sitten siistit rattaat...

:laugh: juu en ole myymässä noita ostoskasseja taustalta! kuvaa ei ole vielä retusoitu myyntitarkoitukseen! :whistle:

mun mielestä on tosi siistin näköiset. huutiksessa vaan tuntuu rattaita saavan tosi edullisesti. itsekin ostin pari vuotta sitten oikein kunnon vaunut ja maksoin vain 50e.
hankalampi juttu, tuo hinnoittelu...

kuomussa kurkistus/tuuletusluukku, tavarakorin reunan saa alas, 3 istuinasentoa+makuuasento, kuomun saa tuohon pöydänreunaan jos esim. käytät kantokoppaa tai kaukaloa (gracon turvakaukalo), yhdenkäden kasaus, vanhempien luukullinen pöytä. säilytystasku... ymm. en muista kaikkea...

nää oli ne kalliimman mallin rattaat, on siis todella jykevää tekoa, ei nitku eikä natku! meillä oli ne "tavalliset" paremmanmalliset gracot voyager+ eikä vedä vertoja näihin, entiset nitku ja natku ja kaikki petti muutaman käyttökerran jälkeen... ostin nämä itse kaverilta käytettynä, eikä meillä ole paljoa tarvittu, harvoin pidemmillä reissuilla ollut. maksoin näistä itse 100e sillloin, kaveri oli maksanut uutena jotain pitkästi yli 200e ...??

laita se hinta, jolla olet valmis rattaista luopumaan. jos ei mene parilla kierroksella niin laske vähän hintaa. Käypä hinta tuollasista vois olla siinä 50-60euroa, riippuu paljon maksoivat uutena?

Yhteistyössä