mitä keksiä 4v pojalle synttärilahjaksi,kun on kaikkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs jos antaisit aikaa?
Esimerkiksi veisit pojan elokuviin, teatteriin, seikkailupuistoon tai johonkin muuten kiinnostavaan paikkaan.
Mä arvostan kaikkein eniten kummeissa sitä että viettävät aikaa sen kummilapsensa kanssa ei sitä maallista mammonaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs jos antaisit aikaa?
Esimerkiksi veisit pojan elokuviin, teatteriin, seikkailupuistoon tai johonkin muuten kiinnostavaan paikkaan.
Mä arvostan kaikkein eniten kummeissa sitä että viettävät aikaa sen kummilapsensa kanssa ei sitä maallista mammonaa.

Lisään vielä että jos ei oo perheen ainoa lapsi niin elämys on sekin kun pääsee yksin johonkin, isommassa perheessä se on kuitenkin harvinaista herkkua

no tuota aikaa olen viettänytkin...viimeksi v.loppuna,että sitä anna ja useinkin.... ja sitten on vielä omat kaksi mukulaa,kun teitty haluaa jos kummipoikakin pääsee johonkin kivaan paikkaan,niin mulla ois kolme....APUA!!!
tietty se ois kiva se saikkailupuisto ,kun on raisisossa....

no tuota aikaa olen viettänytkin...viimeksi v.loppuna,että sitä anna ja useinkin.... ja sitten on vielä omat kaksi mukulaa,kun teitty haluaa jos kummipoikakin pääsee johonkin kivaan paikkaan,niin mulla ois kolme....APUA!!!
tietty se ois kiva se saikkailupuisto ,kun on raisiossa....

Yhteistyössä