mitä keksisi häälahjaksi 20eurolla?!?! nuori lapseton pariskunta, auttakaa tyhmää pian! lähden kaupoille kohta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
meillä on niin monet juhlat tässä kuussa ja talonrakennus kesken, minä hoitovapaalla kotona lasten kanssa, isompaa rahasummaa ei viitsi laittaa kun eivät ole ihan lähipiiriämme :)

mitä keksisi häälahjaksi tuolla summalla? kaasoilta en ole lahjatoiveita kysellyt kun luulen että ehdottavat rahaa, tänä päivänä ei kakskymppistä kehtaa viedä... mitään lahjalistaakaan heillä ei ole. ovat asuneet jo muutaman vuoden yhdessä.

Käykää lahjatavaraliikkeessä/pienissä sisustuspuodeissa; joskus myynnissä parillakin kympillä kivoja häälahjoja (kauniisti paketoituna ja vaikka mitä).

En itse ostaisi Wiiwi & Wagner - tyynyliinoja.

Musta 20 euroa on kuitenkin parempi kuin joku random lahja....useimpia ihmisiä ärsyttää turha roina, ja jos et tiedä mitä keräävät ( astiat tms. )antaisin vaan kylmästi sen 20e lahjakortin.

Parikymmppiä on pieni raha kaupassa mutta hirmuinen raha esim. Helsingin Hietalahden kirppiksellä joka on huomenna aivan tupaten täynnä ja loppuuun myyty samoin myös sunnuntaina joten sieltä ainakin löytyy ties mitä hyvää lahjaksi kelpaavaa kunhan vaan osaa penkoa ja etsiä ja tarvittaessa vielä vähän myös tinkiäkin?

Tykkäävätkö kokkaamisesta? Tai viinistä?

Entäs jos antaisit jonkun kivan tarjoiluvadin, tai vaikka kultasepänliikkeestä tarjottimen? Me saatiin semmoinen hopeoitu tarjotin ja sillä on ollut yllättävän paljon käyttöä, vaikken olisi osannut toivoa semmoista. Siinä on ollut tarjottavia, isoja kakkuja juhlissa, ristiäisten kuoharilasit jne. En tosin tiedä mitä maksavat.

Osta jostain sokoksesta, pentikistä tai stokmannista joku suuri valokuvakehys, mihin saa monta kuvaa. Varmasti on käyttöä,eikä maksa paljon. Sellasen mäkin ostin...

Jotain kauniita astioita. Mun vanha luokkkaveri tykkäs hirveesti kun ostin hänelle ja miehelleen ihan vaan rakkaus-muumimukit ja jälkiruokakulhot. Mun mielestä nykyään vaaditaan liikoja. Kaikenmaailman lahjalistojakin jo tehdään ja pyydetään jopa rahaa ihan suoraan. Ei olis meikäläisillä pokkaa moiseen. Naimisiin mentiin 2003 ja kauniit pienet häät saatiin eikä olis tullu kuuloonkaan tehä lahjalistaa. Ja tosi pieniä lahjoja meki saatiin, ei mitään kallista ja silti olin onnellinen joka paketista mitä avattiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja pientäjasievää:
Jotain kauniita astioita. Mun vanha luokkkaveri tykkäs hirveesti kun ostin hänelle ja miehelleen ihan vaan rakkaus-muumimukit ja jälkiruokakulhot. Mun mielestä nykyään vaaditaan liikoja. Kaikenmaailman lahjalistojakin jo tehdään ja pyydetään jopa rahaa ihan suoraan. Ei olis meikäläisillä pokkaa moiseen. Naimisiin mentiin 2003 ja kauniit pienet häät saatiin eikä olis tullu kuuloonkaan tehä lahjalistaa. Ja tosi pieniä lahjoja meki saatiin, ei mitään kallista ja silti olin onnellinen joka paketista mitä avattiin :)

Kyllahan kaksi muumimukia+ kulhoa maksaa jo pikkuisen enemman kuin ?20.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
Alkuperäinen kirjoittaja pientäjasievää:

Kyllahan kaksi muumimukia+ kulhoa maksaa jo pikkuisen enemman kuin ?20.
Niin siis minä ostin mukien lisäksi kaverilleni vielä jälkkärikulhot, mutta ihan hyvin voisin viedä jollekin pelkät mukitkin ja niihin riittää tuo 20 euroa :) Eikä oo pakko olla just muumimukeja ;)

Yhteistyössä