Mitä kerhokaverille (tyttö) 5 v. synttärilahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjan ostoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjan ostoon

Vieras
Lapseni sai kutsun kerhokaverinsa 5 v. synttäreille ja lahja puuttuu vielä. Mitä ihmettä sitä voisi ostaa tuon ikäiselle tytölle, että lahja olisi mieluisa? Hinnaksi olen ajatellut n. 5-10 euroa.

Tuon ikäiselle voi olla hankala ostaa. Sinuna minä laittaisin äidille tekstarin (mikäli on numero siis) ja kysyisin suoraan, että mitä voisin tuoda 5 - 10 euron hintahaarukkaan menevää?

kysy omaltasi mikä on ryhmässä "in". meille tuotu kaverilahjoina mm. säästölipasta, pikkuponia, Littlest Pet Shop hahmoja, joku on tuonut jopa 5e setelin kuoressa + karkkipussin.

Olen koittanut kovasti udella omalta lapseltani mistä tämä tyttö tykkää, mutta vastausta en ole saanut. Sen verran tiedän, että synttärisankari on vienyt muille tytöille lahjaksi Hello Kitty -juttuja. Tiedä sitten onko hällä itsellään jo kaikki mahdollinen.

Täytynee tiedustella hänen äidiltään jotain. Tietty voisi huomenna kerhoon viedessä kysäistä tosin tänään oli tarkoitus käväistä lahjaostoksilla. Synttärit onkin jo ylihuomenna. (Juu, jäi viime tippaan... Kaikenlaista hässäkkää ollut.)

Yhteistyössä